صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی در پیش دبستانی ترنم

گزارش کارآموزی در پیش دبستانی ترنم

دانلود گزارش کارآموزی در پیش دبستانی ترنم مربوطه  به صورت فایل ورد  word و قابل ویرایش می باشد و دارای  ۶ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود گزارش کارآموزی در پیش دبستانی ترنم نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک مقاله مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد

Report an internship at preschool singing

در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
مقدمه :
در زمانی که روان شناسان به اهمیت دوران نخستین کودکی از نظر رشد پی می بردند . علمای تعلیم و تربیت به یقین دریافتند که اثرات منفی آموزش تحمیلی بسته و یکنواخت در مدارس در حدی است که استعدادها و قدرتها را از بین می برد . نقش مدرسه به هیچچ وجه این نیست که نوارهای ضبط صوت تولید کند . بلکه بزرگترین وظیفه آن پرورش و توسعه قدرت تفکر و خلاقیت و تواناییهای و مهارتها یادگیری در انسان است .
کدک آنچه را بدان رغبت و شوق فهیمدن دارد و واقعاً یاد می گیرد . و جزء وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و عاطفی و پرورش او موثر هستند . کودک آنچه را عمل و فعالیت شخصی می آموزد و درک می کند و یاد می گیرد و جز وجودی خود می کند . تنها این آموخته ها در رشد ذهنی و پرورش او موثر هستند . آموزش هرگز یک جنبه ندارد ،‌بلکه همواره جنبه عقلانی ، عاطفی ، اجتماعی و جسمی تواماً عمل می کنند . هر قدر محیط و نمای کودک متعادلتر ، آگاهانه تر ، غنی و در جهت شکوفایی کامل او باشد . هوش کودک بیشتر و خلق و خوی او متعادلتر است بحرانهای کودک در مراحل مختلف رشد خفیف ترند .

۱- عنوان نام مقاله: مقاله کارآفرینی
۲- محل اجرایی مقاله کارآموزی:
مهد کودک و پیش دبستانی ترنم
در تاریخ ۳/۷ وارد مهد کودک ترنم شدم بعد از معرفی خودم به مدیر مهد وارد کلاس آمادگی (۱) شدم و شروع به کار کردن که کارها شامل این موارد می شد.
چون بچه ها در روزهای اول کتاب کار نداشتند خمیربازی می کردند، بچه ها را به همراه مربی به حیاط می بردم و با هم شعر می خواندیم و بازی می کردیم.
روز بعد مربی آمادگی (۲) حضور نداشت و من به این کلاس رفتم و با بچه ها بازی یخ شو، آب شو را بازی کردیم و خیلی خوششان آمد. برای آنها کتاب قصه شنگول و منگول را همراه با تقلید صدا خواندم و از جمله کارهایی را که کردم دادن کتاب رنگ آمیزی و شیوه رنگ آمیزی را به آنها آموزش دادم.
برای عید سعید فطر به همراه مربی کاردستی درست کردم. دادن دفتر کار (شطرنجی) به بچه ها که از قبل شکل فصل پائیز را کشیده بودیم بچه ها انگشتانشان را به گواش آغشته کردند و به جای هر برگ انگشت شان را فشار دادند. با هم به صورت گروهی و فردی در مورد فصل پائیز شعر کار کردیم.
با بچه ها برای دیدن به سالن تلویزیون می رفتیم با توجه به میل بچه ها با هم به حیاط رفتیم و بازی گرگم به هوا را بازی کردیم. نقاشی کردن لباس های پائیزی و آموزش علامت استاندارد. تدریس در مورد کوچه، خیابان انجام شد که من در مورد اینکه چگونه از خیابان گذر کنند، یا خیابان چه جور جایی است. در مورد چراغ راهنمایی توضیح دادم و اینکه چه موقع رنگها تغییر کرد از خیابان گذر کنیم و اینکه باید به پلیسی که در خیابان هست احترام بگذاریم.
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : ۶


تعداد صفحات : 6 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود