صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری

گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری

دانلود گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری گزارش کارآموزی رشته الکترونیک تعمیرات صوتی و تصویری گزارش کارآموزی تعمیرات صوتی تصویری گزارش کارآموزی سیستم صوتی دانلود گزارش کاراموزی تعمیرات صوتی و تصویری گزارش کاراموزی تعمیرات صوتی وتصویری گزارش کار تعمیرات صوتی تصویری

Audio and Video

 

موضوع : گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری

امروزه با توسعه صنایع کوچک و بزرگ در کشور، فرصت های شغلی زیادی برای مهندسین برق فراهم شده است و اگر می بینیم که با این وجود بعضی از فارغ التحصیلان این رشته بیکار هستند، به دلیل این است که این افراد یا فقط در تهران دنبال کار می گردند و یا در دوران تحصیل به جای یادگیری عمیق دروس و در نتیجه کسب توانایی های لازم، تنها واحدهای درسی خود را گذرانده اند.
همچنین یک مهندس خوب باید، کارآفرین باشد یعنی به دنبال استخدام در موسسه یا وزارتخانه ای نباشد بلکه به یاری آگاهی های خود، نیازهای فنی و صنعتی کشور را یافته و با طراحی سیستم ها و مدارهای خاصی این نیازها را برطرف سازد. کاری که بعضی از فارغ التحصیلان ما انجام داده و خوشبختانه موفق نیز بوده اند.”
دکتر کمره ای نیز در این زمینه می گوید:
“اگر یک فارغ التحصیل برق دارای توانایی های لازم باشد، با مشکل بیکاری روبرو نخواهد شد. در حقیقت امروزه مشکل اصلی این است که بیشتر فارغ التحصیلان توانمند و با استعداد این رشته به خارج از کشور مهاجرت می کنند و ما اکنون با کمبود نیروهای کارآمد در این رشته روبرو هستیم.”
یکی از اساتید مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در مورد فرصت های شغلی فارغ التحصیلان این رشته می گوید:
“طبق نظر کارشناسان و متخصصان انرژی در کشور، با توجه به نیاز فزاینده به انرژی در جهان کنونی و همچنین نرخ رشد انرژی الکتریکی در کشور، سالانه باید حدود ۱۵۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید کشور افزوده شود که این نیاز به احداث نیروگاههای جدید و همچنین فارغ التحصیلان متخصص برق و قدرت دارد.
اتصال غیر صحیح خروجی عمودی به سیم های یوک عمودی به طور معمول ایجاد نمی شود . اگر بنا به دلایلی سیم های یوک را قطع کنیم و در اتصال مجدد محل اتصال سیم ها را اشتباه وصل کنیم ، جاروب اشعه در جهت عمودی بر عکس می شود . در این حالت تصویر روی صفحه تلوزیون مطابق شکل ۳۸ به صورت وارونه در می آید.
بخش افقی یکی از قسمت های مهم تلویزیون را تشکیل می دهد . این قسمت نسبت به بخش های دیگر آسیب پذیر تر است زیرا در قسمت افقی توان زیادی تلف می شود و گرمای زیادی به وجود می آید . در این قسمت به بررسی برخی از معایب مربوط به بخش افقی می پردازیم.
خرابی تراشه ۲۲۶۰
اگر مدار نوسان ساز افقی داخل تراشه ۲۲۶۰ معیوب شود ، نوسان افقی به وجود نمی آید و تقویت کننده خروجی افقی از کار می افتد در این شرایط ولتاژ زیاد قطع می شود و تصویر و نور وجود ندارد. در ضمن بخش خرجی عمودی هم از کار می افتد . شکل ۳۹ تراشه ۲۲۶۰ و نوسان ساز افقی داخل آن را نشان می دهد.

دانلود گزارش کارآموزی تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری
تعمیر دستگاه های صوتی و تصویری

فهرست مطالب

مقدمه صفحه یک

بررسی شانسی منبع تغذیه ۱

معایب مربوط به شاسی غیر ایروزله ۴

معیوب بودن تراشه ۶۳۱ ۱۲

معایب بخش عمودی ۱۸

معایب مربوط به بخش افقی ۲۷

خرابی دیود کاسکاد ۳۲

طرز کار اهمتر ۳۵

سرویس ضبط ۴۰

غلطک ۴۳

نکاتی در مورد موتورها ۴۷

چگونگی خارج شدن نوار پس از تمام شدن نوار… ۴۹

دو نکته در مورد پخش دو لب ۵۱

عیب های مکانیکی در مورد کلیدهای ضبط ۵۲

ساختمان پخش صدا در ضبط استریو ۵۴

آنتن ۵۴

تاریخچه ۵۵

نحوه اختراع اولین آنتن ۵۵

راهنمای تنظیم آنتن ۶۱

ایستگاه مرکزی ۶۲

پیوست ۶۵

منابع ۶۷


تعداد صفحات : 71 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,