گزارش کارآموزی امور تسهیلات و وصول بیمه بانک کشاورزی

دانلود گزارش کارآموزی امور تسهیلات و وصول بیمه بانک کشاورزی کارورزی گزارش کارآموزی امور تسهیلات و وصول بیمه بانک کشاورزی گزارش کارآموزی حسابداری در بانک کشاورزی گزارش کارآموزی کامپیوتر در بانک کشاورزی گزارش کارآموزی حسابداری بانک کشاورزی دانلود رایگان گزارش کارآموزی در بانک کشاورزی دانلود گزارش کارآموزی در بانک کشاورزی دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در بانک کشاورزی گزارش کارورزی بانک کشاورزی

Training facilities and receipt of the report of the Agricultural Bank Insurance

 

 

موضوع : گزارش کارآموزی امور تسهیلات و وصول بیمه بانک کشاورزی
در مقطع برنامه ی اول توسعه ی اقتصادی – اجتماعی کشور ضرورت تغییر راهبرد بانک کشاورزی آشکار شد و قدم هایی نیز در این زمینه برداشته شد در واقع بانک با درک این موضوع که تقاضا برای تسهیلات اعطایی همه ساله افزایش می یابد ودر مقابل تامین منابع لازم برای پاسخ گویی به این تقاضای دوبهرشد هر سال مشکلتر می شود در زمینه ی تامین مالی کشاورزی رویکرد جدید اتخاذ کرد.
مرحله اول رویکرد جدید بانک از سال ۱۳۷۰ آغاز شد در این مقطع عمدتا توسعه ی محدود شعب بانک ، مکانیزه کردن عملیات بانکی در شعب ، تلاش برای توسعه ی بانکداری الکترونیک ، تنوع بخشی به خدمات بانکی با معرفی انواع خدمات جدید بانکی ( نظیر طرح ایران ، طرح آینه ، حساب جاری مهر،…. ) و اصلاح ساختار سرمایه مورد اهتسام جدی قرار گرفت .
– بانک کشاورزی بنا به رسالت خود وظیفه ی ارائه تهسیلات و اعتبارات به بخش کشائرزی را برعهده دارد. اتخاذ رویکرد جدید در تامین مالی بخش کشاورزی ، به این امر منجر شد که بانک کشاورزی بتواند همراه با افزایش حجم منابع تجهیز شده از طریق سپرده های مردمی ، همه ساله اعتبارات بیشتری را نسبت به سال قبل در اختیار بخش کشاورزی قرار دهد.
– از آنجا که اینجانب کارآموزی خود رادر بخش اعطای تسهیلات ووصول وبیمه مشغول بوده ام در ادامه شرح کاملی از روال اعطای وام و سایر تسهیلات بانکی به همراه جزئیات آمده است.
ذکر مقدمه و سوابق و تاریخچه ای از محل کار آموزی
بانک کشاورزی شهرستان ابهر در سال ۱۳۴۲ تاسیس گردید. در آن زمان این بانک شامل شعبه ی بسیار کوچکی بوده که نماینده ی اسان زنجان محسوب می شده است.
بانک اختیارات بسیار کمی داشته و تها عملیات وصول و پرداخت به طور مستمل انجام می گرفته است. حسابرسی این نک به عهده ی استان گیلان بوده وهم چنین ارباب رجوع برای تصویب وام های مقادیر بالا باید به شعبه ی استان مراجعه می کردند. با از دیاد منابع و مشتریان به مرور زمان اختیارات بانک بالاتر رفت ، بانک به عنوان شعبه ی درجه ی ۴ معرفی گردید، در سال های متوالی بانک کشاورزی ابهربه شعبه ی درجه ی ۳، پس ۲ تبدیل شد وهم اکنون شعبه ی درجه ی ۱ می باشد.
دانلود گزارش کارآموزی امور تسهیلات و وصول بیمه بانک کشاورزی
امور تسهیلات ووصول و بیمه بانک کشاورزی
فهرست مطالب
 چکیده ۶
ذکر مقدمه وسوایق و تاریخچه ای از محل کارآموزی         ۷
شرحی از فعالیت های جاری مرکز ۸
معرفی چارت سازمانی ۱۰
معرفی بخش ها کار آموز فعالیت خودرا در آن واحد گذارنده است ۱۱
شرحی بر امکانات تست افزاری نرم افزاری ۱۲
شرحی بر فعالیت های انجام گرفته ۱۴
پیشنهادات و انتقالات ۲۱
نرم شماره ۱
نرم شماره ۲
فرم های پیشرفت کار آموزی
فرم پایان دوره ی کار آموزی
فهرست منابع و مراجع ۲۲

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 26

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط