دانلود گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار

دانلود گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار اداره برق کوار گزارش کارآموزی اداره برق کارورزی گزارش کارآموزی اداره برق رایگان گزارش کارآموزی برق شرکت توزیع گزارش کار کارآموزی اداره برق گزارش کارآموزی حسابداری اداره برق گزارش کارآموزی کامپیوتر اداره برق گزارش کارآموزی حسابداری شرکت برق

Regional Electricity Company Kovar

 

موضوع : گزارش کارآموزی اداره برق منطقه ای کوار


فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ۱
یک نمونه اتصال الکتریکی به زمین در کنار مجرای عبور آب ۲
ارتباطات رادیویی ۳
تاسیسات سیم کشی قدرت ۴
انتقال انرژی الکتریکی ۵
زمین کردن و صفر کردن در تاسیسات الکتریکی ۶
زمین کردن الکتریکی سه نوع است ۹
شبکه زمین ۱۰
طراحی شبکه زمین در حالت ماندگار ۱۱
انواع اتصالی ۲۴
انواع رله و کاربرد آن ۲۵
پست ۲۹
معایب پستها با عایق گازی ۳۰
راکتور ها ۳۸
برق گیر ۳۸
حفاظت ۳۹
معرفی گرایش های پست توزیع ۴۰
پست های سیستم انتقال ۴۱
استخرهای قدرت الکتریکی ۴۴
توزیع انرژی الکتریکی ۴۶
انواع پستهای فشار قوی از نظر عملکرد ۵۲
کلیدهای قدرت (بریکر) ۵۶
ویژگیهای مشترک بریکرها ۵۷
دسیکانکت( سکسیونر): Discon nect 60
ترانسفورماتور ولتاژ: (P.T) 64
دلایل اتصال کوتاه شدن ثانویۀ C.T 68
عایق های بکار رفته در C.T ها ۶۹
آثار وقوع خطا ۸۳
هدف از طراحی یک سیستم حفاظتی ۸۴
مشخصات و خصوصیات سیستم حفاظت ۸۸
تعاریف مقدماتی در رله های حفاظتی ۹۲
رله فوق جریانی : Over Current relays 93
**انواع رله های جریان زیاد از لحاظ منحنی مغناطیسی ۹۴

مقدمه
در مهندسی برق، واژه زمین یا ارت با توجه به کاربردهای آن دارای معانی متفاوتی است. زمین در یک مدار الکتریکی می‌تواند نقش یک نقطه مبدا را داشته باشد که بر طبق آن بقیه ولتاژهای الکتریکی را اندازگیری می‌کنند. واژه زمین همچنین به مسیری کلی برای بازگشت جریان به منبع نیز اطلاق می‌شود. این واژه در مورد یک اتصال مستقیم به زمین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.یک مدار الکتریکی ممکن است به دلایل مختلفی به زمین متصل شده باشد. در مدارهای قدرت این اتصال‌ها معمولا برای بالا بردن ایمنی و محافظت افراد یا دستگاه‌ها از تاثیرات معیوب بودن عایقکاری هادی‌ها ایجاد می‌شود. اتصال به زمین در مدارهای قدرت از آسیب دیدن عایق‌های مدار در اثر افزایش ولتاژ بین زمین و مدار جلوگیری کرده و این ولتاژ را در یک حد معین محدود می‌کند. از اتصال زمین برای جلوگیری از افزایش الکتریسیته ساکن در هنگام حمل مواد قابل اشتعال یا تعمیر تجهیزات الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند. در برخی از انواع تلگراف‌ها و شبکه‌های انتقال زمین به تنهایی نقش یکی از هادی‌ها را ایفا می‌کند و به عنوان مسیر بازگشت جریان به منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد با این کار در هزینه ایجاد یک خط جداگانه برای بازگشت جریان صرفه‌جویی می‌شود. در اندازگیری از زمین به عنوان یک پتانسیل الکتریکی ثابت استفاده می‌کنند که با توجه به اختلاف پتانسیل هر قسمت از مدار از زمین میزان پتانسیل آن قسمت را مشخص می‌کنند. یک زمین الکتریکی باید از ظرفیت انتقال جریان مناسبی برخوردار باشد تا بتوان از آن به عنوان مبدا صفر ولتاژ استفاده کرد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 95

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط