صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش تخصصی  »  گزارش تخصصی پیشگیری بیماریهای شایع در مدارس

گزارش تخصصی پیشگیری بیماریهای شایع در مدارس

دانلود گزارش تخصصی پیشگیری بیماریهای شایع در مدارس

دانلود گزارش تخصصی پیشگیری بیماریهای شایع در مدارس
چکیده:
آگاهی از علائم و نشانه های بیماریهای شایع در مدرسه می تواند گام مثبتی درجهت ارتقاءسطح سلامت دانش آموزان باشد.کارکنان بهداشتی و کارکنان مدرسه با آگاهی از چگونگی علائم و سیر بیماری و با اقدام به موقع و موثر می توانند از پیشرفت بیماری در فرد و همه گیر شدن آن بیماری بین دیگر دانش آموزان جلوگیری کنند ما در این گزارش انواع بیماریهای شایع در ایام مدراس را مورد مطالعه قرار داده و راه پیشگیری از آنها را بیان نموده ایم.

مقدمه:
کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور هستند . بدین سبب سلامت جسمی ،روانی و اجتماعی آنان تضمین کننده سلامت حال و آینده جامعه است. از طرفی به دلیل کامل نشدن مهارتها و شرایط سنی، آسیب پذیر و در معرض ابتلاء به بیماریهای عفونی خطرناک هستند .
آگاهی از علائم و نشانه های بیماریهای شایع در مدرسه می تواند گام مثبتی درجهت ارتقاءسطح سلامت دانش آموزان باشد.کارکنان بهداشتی و کارکنان مدرسه با آگاهی از چگونگی علائم و سیر بیماری و با اقدام به موقع و موثر می توانند از پیشرفت بیماری در فرد و همه گیر شدن آن بیماری بین دیگر دانش آموزان جلوگیری کنند.
علائمی از قبیل رنگ پریدگی و یا برافروخته بودن ، قرمزی چشمها ، آبریزش بینی ، پلکهای متورم و قرمز ،بثورات جلدی، سرفه و عطسه زیاد، خستگی بدون دلیل،سردرد ،سرگیجه،تب، دل درد و هر علامت غیر عادی دیگر ممکن است مقدمه یک بیماری باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

فهرست
فهرست ۱
چکیده: ۲
مقدمه: ۳
پیشگیری از بیماری های مدرسه ای ۴
خطر آسم در فصل مدارس تشدید می شود ۶
اسهال و استفراغ را جدی بگیرید ۷
آبله مرغان: ۸
آسکاریس: ۱۰
عفونت های قارچی-کچلی ۱۰
نتیجه : ۱۲
منابع: ۱۳


تعداد صفحات : 14 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود