صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » حسابداری  »  مقاله مالی کاربرد اکسل در حسابداری

مقاله مالی کاربرد اکسل در حسابداری

مقاله مالی کاربرد اکسل در حسابداری
مقاله مالی کاربرد اکسل در حسابداری است که تا حالا تنها در یک دانشگاه ارائه شده است چون توسط خودم نوشته شده است و از نظر ویرایش و صفحه بندی با دقت و ویرایش کامل انجام شده است و به صورت معانی شفاف و قابل درک می باشد

مقدمه
امروزه سازمان ها با بازارهای بسیار پویا روبرو هستند که با محیط های که با سرعت،انطباق پذیری،و هم سوسازی را به عنوان رویه های کلیدی برای کسب مزیت و رقابتی پایدار الزام می کند،شناخته می شوند.
حسابرسی زنجیره عرضه و عملیات ابتدایی دخالت سیستماتیک برای تغییرات بازار و بهبود حمایت از مقاله ها مناسب است.بخش اصلی حسابرسی مراحله شناسایی است.هیچ حسابرسی موفق نیست،مگر درک کاملی از اینکه چگونه اجزا تشکیل دهنده یک سازمان با یکدیگر در تقابل هستند،را داشته باشند(افراد؛فرایندها،تکنولوژی).یعنی تعملاتی که سیستم را تشکیل می دهند و اینکه چگونه این مقامات در عملکرد کلیدی مبتنی برای بازار منعکس می شود.
خروجی اصلی شناخت،توسعه نقشه های روابط علی و معلولی توضیحی است.بسیاری از رویکرد هاو ابزاری های شناختی موجود به صورت پایه ای مورد بازنگری قرار گرفته اند.یک رویکرد حسابرسی جدید در این تحقیق توسعه داده شده است که بر پایه دو فرض اساسی می باشد.
گاهی اوقات مسائلمرتبط با فرایند ها حل نمی شوند،چرا که شرکتها در شناسایی آنها با مشکل مواجه می شوند.از سوی دیگر ارزیابی و تکنولوژی های نو آورانه یا رویه های مدیریتی نه تنها راهی برای حل مسائل پنهان بلکه برای توسعه مدل های جدید کسب و کار ارائه می کند و اجازه انجام کارهایی را می دهد که سازمان بدون از بین بردن مشکلات فعلی شرکت نمی تواند آنها را اجرا کند.
برای رسیدن به این منظور،در این جا به معرفی برنامه اکسل و توابع مرتبط با آن پرداخته ایم.توابع مالی و اماری و ریاضی که بطور چشم گیری در حسابداری و مدیریت کاربرد دارد.

فصل اول: مفاهیم و ادبیات موضوعی حقوق و دستمزد
اهمیت سیستم حقوق و دستمزد
هزینه حقوق و دستمزد نشان دهنده سهم نیروی کار در تولید محصولات و ارائه خدمات بوده ویکی از مهمترین هزینه های عملیاتی اکثر مؤسسات است.
هزینه دستمزد به عنوان یکی از عوامل مهم هزینه مستلزم اندازه گیری، کنترل و تجزیه وتحلیل مستمر می باشد. اقزایش تولید که به کاهش بهای تمام شده هر واحد منجر می گردد، توأم با افزایش نرخهای دستمزد و مزایای مربوط، موجب افزایش روند استفاده از تجهیزات ماشینی و پیشرفته به منظور تولید بیشتر با ساعات کار کمتر گردیده است. تغییرات در استفاده از نیروی کار، اغلب تغییرات در روشهای پرداخت پاداش را ایجاب می نماید و این امر خود موجب تغییراتی در نحوه حسابداری هزینه های دستمزد می گردد. طبق آخرین تجزیه و تحلیلها، پرداختهای دستمزد به طور مستقیم یا غیرمستقیم، بر مبنای درجه مهارت کارگران صورت می گیرد.
وظایف حسابداران در مورد هزینه حقوق ودستمزد از ساده ترین و در عین حال بااهمیت ترین آنها است. محاسبه و پرداخت درست وبه موقع حقوق و دستمزد یکی از عوامل مؤثر در ایجاد رابطه مطلوب بین کارکنان (کارگران) و کارفرما می باشد.
مدارک سیستم حقوق ودستمزد که به درستی تهیه و به آسانی قابل فهم باشند نیز یکی دیگر از عوامل با اهمیت در برقراری رابطه مناسب بین مدیریت مؤسسات، کارکنان و مقامات قانونی از قبیل ادارات کار، بیمه و دارایی و…. می باشد.


تعداد صفحات : 60 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود