صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی  »  مقاله درس ارزیابی کار و زمان شرکت ریسندگی خاتم

مقاله درس ارزیابی کار و زمان شرکت ریسندگی خاتم

مقاله درس ارزیابی کار و زمان شرکت ریسندگی خاتم
مقدمه:
ما در این تحقیق به دنبال بررسی روش تولید و نحوه انجام عملیات ها در شرکت ریسندگی خاتم به منظور بهبود این روش ها و فعالیت ها بر اساس اصول و فنون ارزیابی کار و زمان هستیم. در این راستا و طبق مطالعات انجام شده فرایند تولید در این شرکت به شرح زیر است:
«مواد اولیه تولید نخ BCF گرانول است ، گرانول ها در گودالی به عمق 4 متر ریخته شده و سپس توسط دستگاه BCF مکش می شود. در آنجا با رنگدانه مخلوط می شود و مسیری را طی می کند تا شکل اصلی خود را به دست آورده و در نهایت توسط دستگاه دور دوک ها پیچیده می شود. سپس نخ ها به دستگاه تاب انتقال داده می شود تا با تابیده شدن مقاومت بیشتری پیدا کند و در نهایت در به منظور مقاوم سازی بیشتر به دستگاه HEAT SET منتقل می شوند.»
همچنین در طی مراجعات حضوری به این واحد صنعتی نقشه جانمایی وجزیات دقیق تری از نحوه تولید به دست آمد که مبنای ترسیم نمودار ها و جداول مختلف ارزیابی کار و زمان قرار گرفت. پس از رسم نمودارها به منظور افزایش میزان بهره وری و کاهش هزینه ها اصلاحاتی در نحوه جانمایی و روش های انجام فعالیت ها صورت گرفت. که این مراحل به همراه نمودارها در فصل های 1و2 این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول
نمودار جریان
طرح جانمایی
نمودار جریان فرایند
نمودار از- به
نمودار opc
فصل دوم
طرح جانمایی (اصلاحی)
نمودار جریان (اصلاحی)
نمودار جریان فرایند (اصلاحی)
نمودار از- به (اصلاحی)
نمودار opc (اصلاحی)
نتیجه گیری


تعداد صفحات : 23 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود