صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

Inventory factors affecting the process of customer relationship management

دانلود پرسشنامه عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری

هدف: سنجش عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری (تمرکز بر مشتریان اصلی و کلیدی، سازماندهی فرایندهای کسب و کار، مدیریت دانش، برخورداری از فناوریهای مدرن و به روز)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007


تعداد صفحات : 3 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود