صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

Customer satisfaction questionnaires hospitality services

دانلود پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری Questionnaire

هدف: سنجش رضایت مشتریان از خدمات هتلداری از ابعاد مختلف (خدمات و محصولات، کارکنان، فرآیند)
تعداد سوال: ۳۹
تعداد بعد: ۳
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: word 2007


تعداد صفحات : 3 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,