صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

دانلود پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

دانلود پرسشنامه تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر استراتژی‌ های بازاریابی

هدف: بررسی تاثیر فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی.
نحوه تکمیل: پس از مطالعه هر جمله، میزان موافقت خود را با توجه به طیف مشخص کنید.
توضیحات : سوالات این پرسشنامه به صورت ۵ گزینه ای طراحی شده و نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج به صورت کامل تشریح شده است.

تعداد سوالات:  ۲۴
نوع فایل : ورد آفیس Word

روایی و پایایی : این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند. منبع : مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید، ۱۳۹۰، پژوهشنامه مدیریت، جلد دهم، انتشارات راه‌دان، تهران.


تعداد صفحات : 2 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود