پرسشنامه بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات

The questionnaire evaluated the effectiveness of advertising

دانلود پرسشنامه بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات Questionnaire

هدف: بررسی میزان تاثیرگذاری تبلیغات
تعداد سوال: ۲۴
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 2

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط