صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

پرسشنامه بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

Questionnaire impact on customer loyalty, relationship marketing tactics

دانلود پرسشنامه بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

بدف: بررسی تأثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (تاثیر خوشنامی مارک تجاری بر اعتماد مشتریان، تاثیر جذابیت جایگزینی بر اعتماد مشتریان، تاثیر احساسات بر اعتماد مشتریان، تاثیر اعتماد بر وفاداری مشتریان)
تعداد سوال: ۲۰
تعداد بعد: ۴
شیوه نمره گذاری: دارد
منبع: محقق ساخته
نوع فایل: word 2007


تعداد صفحات : 2 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود