صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پرسشنامه  »  پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش شخصی محی الدین و آزیروانی (۲۰۰۷)

پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش شخصی محی الدین و آزیروانی (۲۰۰۷)

پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش شخصی  محی الدین و آزیروانی (۲۰۰۷).
پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش شخصی توسط محی­ الدین وآزیروانی (۲۰۰۷) طراحی و تدوین شده است. این پرسشنامه دارای ۳۱ گویه است و با یک مقیاس لیکرت پنج درجه­ ای (خیلی کم تا خیلی زیاد)، با سؤالاتی مانند: (در تدریس خود، محتوای دروس را با توجه به محتوای سایر دروس رشته تعیین می کنم؛ از محتوایی که همکاران دیگر تدریس می کنند، اطلاع دارم) مدیریت دانش شخص را می ­سنجد.
مدیریت دانش شخصی : مجموعه‌ای از فرایندها است که یک فرد برای جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ذخیره، جستجو، بازیابی و اشتراک دانش در فعالیت‌های روزانه استفاده می‌کند و مسیری است که در پروسه پشتیبانی از فعالیت‌های کار طی می‌شود.
روایی و پایایی پرسشنامه مدیریت دانش شخصی  محی الدین و آزیروانی
روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  روایی پرسشنامه مدیریت دانش شخصی  محی الدین و آزیروانی وسط  اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰).  پایایی مدیریت دانش شخصی  محی الدین و آزیروانی از روش آلفای کرونباخ بالای۷۰ صدم  به دست آمده است.(توضیحات کامل در داخل فایل).

 

پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: زیپ
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
قیمت: فقط ۴۹۰۰تومان
گارانتی: دارد

 

پرسشنامه کاملا استاندارد است


تعداد صفحات : 4 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود