پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی

پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی (دانلود مقاله و مقاله رشته عمران و معماری) در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش و در ۴۹ صفحه تهیه شده است. در زیر به مختصری از عناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی

پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی

در این مقاله ابتدا تاثیر محیط کالبدی در معماری، سپس پارامترهای کلیدی در معماری مجتمع های مسکونی در قالب ۴۸ اسلاید به همراه تصاویر مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

شناخت محیط کالبدی :
شناخت معماری، با شناخت عوامل تشکیل دهنده ی آن آغاز میشود این برداشت،در بر گیرنده ی کلیه عناصر کالبدی و ساختاری است و امور و مسایل جامعه شناختی فرهنگی که از شاخه ی علوم انسانی نشاٌت گرفته کلیتی را می سازد که بدان (( معماری )) اطلاق می گردد.
معماری در محیط شکل میگیرد و از این رو ،شناخت کلیه عوامل محیطی، جغرافیایی و انسانی برای پی ریزی بنیان های تاٌثیر گذار بر کالبد ، لازم وضروری است .

به طور کلی این عوامل را می توان به ۴ مورد تقسیم کرد که عبارتند از :
۱-اقلیم
۲-اکوستیک
۳-پتانسیل های طبیعی
۴-فرهنگ
بحث اقلیم در معماری به ۴ زیر مجموعه تقسیم می گردد :
۱- تابش
۲- دما
۳- بارش
۴- باد

تابش:
• طراحانی که با ابعاد اقلیمی سر و کار دارند به خوبی می دانند که در بسیاری از موارد اطلاع از موقعیت خورشید از جمله داده های پایه و مقدماتی است برای مثال برای پاسخ گویی به سوالاتی از نوع زیر:
– حجم و فاصله ساختمان ها را چگونه باید طراحی کرد تا از همجواری ساختمان ها بهره برداری مناسب به عمل آید- حداقل اینکه ساختمان ها در مواقع گرم در پناه سایه یکدیگر قرار گیرند و در مواقع سرد جلوی افتاب یکدیگر را سد نکرده باشند.
– تناسب سایه بان و پنجره را چگونه باید انتخاب کرد
– درخت و درختچه ها را چگونه باید کاشت و…
و سوالات متداول دیگر ،می توان راه حل های متفاوت برگزید. پرداختن به این مطلب نیازمند تحقیقات و مطالعات بسیاری است که در این بحث به ۲ مورد اشاره شده است .


پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی به صورت فایل دانلودی می باشد شما بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر می توانید در همان لحظه فایل را دریافت نمایید. در صورتی که به هر دلیلی موفق به پرداخت و یا دانلود نشدید از قسمت تماس با ما سایت، به ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن به مشکلات شما رسیدگی کنیم.

هم اکنون پاورپوینت معماری مجتمع های مسکونی را سفارش و دانلود نمایید


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 49

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط