پاورپوینت معماری ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام

دانلود پاورپوینت معماری ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام دانلود پاورپوینت معماری ایران باستان دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری ایران دانلود پاورپوینت معماران ایرانی دانلود پاورپوینت معمار ایرانی دانلود پاورپوینت معماری معاصر ایران دانلود رایگان پاورپوینت معماری ایرانی دانلود پاورپوینت معماری مساجد ایران دانلود پاورپوینت مقرنس در معماری ایران

PowerPoint pre-Islamic and post-Islamic architecture

 

بخشی از متن:
تفاوت و شباهت های آثار معماری ایران قبل و بعد از اسلام؛ تفاوت در ساختمانها و بناهای قبل از اسلام یا ساختمانها و بناهای بعد از اسلام نه در ساختمان و نه در شکل آنها و نه حتی در طرح نقشه آنهاست، بلکه در منظر و لباسی است که اسلام بر اندام ساختمانهای دوره ساسانیان پوشانده و خواسته است مفهومی به آنها بدهد که معماری ایرانی با معماری مردمی که تحت رژیم و سبک اسلامی زندگی می کنند، به وضوح متمایز باشند.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 18

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط