صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک)

پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک)

پاورپوینت مدیریت خطر (ریسک)
این پاورپوینت در مورد مدیریت خطر (ریسک) در 77 اسلاید کامل و شامل مقدمه،تعریف، مدیریت خطر (ریسک)،مدیریت،مدیریت ریسک،Risk Management،فرآیند مدیریت ریسک،سیستم مدیریت ریسک ،انواع ریسک،ریسک های درونی، برونی و ذاتی ،استراتژی های مواجهه با ریسک،رویکردهای مدیریت خطرو…و منابع می باشد.

قسمتی از متن:
مدیریت خطر یا مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.

تعریف مؤسسه مدیریت مقاله مدیریت ریسک به عنوان یکی از دوازده سطح اصلی «کلیات دانش مدیریت مقاله» معرفی شده‌است. در تعریف این مؤسسه، در این تعریف، مدیریت ریسک مقاله عبارت است از «کلیه فرایندهای مرتبط با شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثری نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می‌باشد
مؤسسه مهندسی نرم‌افزار، به عنوان یکی از سازمانهای پیشرو در ارائه روشهای جدید در مدیریت مقاله‌های نرم‌افزاری، به مدیریت ریسک مقاله به عنوان فرایندی با ۵ فاز مجزا نگاه می‌کند (شناسایی، تحلیل، طراحی پاسخ، ردیابی و کنترل) که با یک سری عملیات انتقال ریسک مرتبط است.
بوهم: مدیریت ریسک فرایندی شامل دو فاز اصلی است؛ فاز تخمین ریسک (شامل شناسایی، تحلیل و اولویت بندی) و فاز کنترل ریسک (شامل مراحل برنامه‌ریزی مدیریت ریسک، برنامه‌ریزی نظارت ریسک و اقدامات اصلاحی) می‌باشد. بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است: ۱) شناسایی فاکتورهای ریسک؛ ۲) تخمین احتمال رخداد ریسک و میزان تأثیر آن؛ ۳) ارائه راهکارهایی جهت تعدیل ریسک‌های شناسایی شده؛ ۴) نظارت بر فاکتورهای ریسک؛ ۵) ارائه یک طرح احتمالی؛ ۶) مدیریت بحران؛ ۷) احیا سازمان بعد از بحران.


تعداد صفحات : 77 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود