صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  پاورپوینت روشهای اجرای پروژه

پاورپوینت روشهای اجرای پروژه

دانلود تحقیق و مقالات با عنوان پاورپوینت روشهای اجرای مقاله  Project Delivery System در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۹۷ اسلاید گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

پاورپوینت روشهای اجرای مقاله

پاورپوینت روشهای اجرای مقاله  Project Delivery System تاکید بر اجرای قراردادهای EPC

امروزه در دنیا تحولات بزرگی در نحوه انجام مقاله ها و طرح ها در حال وقوع است . به عنوان نمونه طبق آمار موسسه طرح و ساخت آمریکا ) DBIA) نسبت مقاله های طرح و ساخت درسالهای ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۰ از ۵ درصد به ۳۵ درصد رسیده است . طبق برآوردهای انجام شده، با انتخاب روش مناسب برای انجام مقاله، می توان هزینه های مقاله را به طور متوسط ۵ درصد و مدت اجرای آن را به میزان قابل توجه ای ( در بعضی موارد تا حدود ۳۳ درصد ) کاهش داد انتخاب روش انجام مقاله یکی از تصمیم گیریهای استراتژیک مقاله است که در پایان مرحله مطالعات توجیهی و هم زمان یا پس از تصمیم گیری در مورد روش تامین مالی مقاله صورت می گیرد.

روش اجرای مقاله
اصطلاحی عمومی است که فرایندهای جامع طراحی و ساخت ، شامل تمامی روش ها ، فعالیت ها ، توالی عملیات ، روابط قراردادی تعهدات ، روابط فیمابین و شکل های مختلف را تشریح می نماید که همگی آنها در جهت تکمیل موفقیت آمیز طراحی و ساخت مقاله ها بکار می روند.

روش اجرای مقاله = نحوه ترکیب و سازماندهی خدمات طراحی ، تدارک کالا (مواد و تجهیزات ) و ساخت (ساختمان و نصب تجهیزات ) + بهره برداری و نگهداری تاسیسات (تسهیلات ) مقاله است که به وسیله کارفرما یا با بکارگیری نهاد دیگر انجام می شود .

بنابراین روش انجام مقاله مشتمل بر حوزه های (فازهای ) زیر است :
۱- طراحی Engineering
۲- تدارک Procurement
۳- ساخت Construction
۴- بهره برداری Commissioning
۵- نگهداری  Maintenance

در چرخه  عمر مقاله علاوه بر حوزه های فوق حوزه های مطالعات پیدایش ، مطالعات توجیهی ، مدیریت و تامین مالی وجود دارد .


تعداد صفحات : 97 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود