صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پاورپوینت  »  پاورپوینت جنگ های صلیبی چیست

پاورپوینت جنگ های صلیبی چیست

پاورپوینت جنگ های صلیبی چیست
پاورپوینت جنگ های صلیبی چیست شامل 45 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه
جنگ‌های صلیبی به نبردهای مذهبی گفته می‌شود که در میان مسحیان شروع شد. این جنگ‌ها عمدتاً در بیت المقدس خاورمیانه از قرن ۱۱ تا ۱۵ میلادی اتفاق افتادند.

تعریف عامی که تمامی جنگ‌های صلیبی را در بر می‌گیرد، مجموعه جنگ‌های مذهبی شکل گرفته توسط «کلیسای کاتولیک» است که حدوداً ۴۰۰ سال پیش و بین قرون یازده تا پانزدهم میلادی رخ داد. وقتی سخن از جنگ‌های صلیبی به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، جنگ بین مسیحیان و مسلمانان بر سر بیت المقدس، به‌ویژه اورشلیم است. با این‌حال، جنگ‌های متعدد دیگری هم بودند که بین کاتولیک‌ها برای در اختیارگیری قلمرو، اهداف سیاسی و یا جنگ با کافران (غیر مسیحیان) و مرتدان دین رخ می‌داد. در این مبحث، به بررسی مسائل مربوط به جنگ‌های صلیبی اروپا و نحوه‌ی ورود این جنگ‌ها به بیت المقدس خواهیم پرداخت.

و …

فهرست مطالب
مقدمه
پیشینه و آغاز جنگ های صلیبی
جنگ های صلیبی مهم
میزان تلفات
افول و اتمام جنگ های صلیبی
اهمیت تاریخی و میراث جنگ های صلیبی
پایان


تعداد صفحات : 45 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود