پاورپوینت تحلیل بیمارستان عمومی نیجر

پاورپوینت تحلیل بیمارستان عمومی نیجر Niger General Hospital

در این فایل بیمارستان عمومی واقع در جمهوری نیجریه، یکی از کشورهای آفریقا مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 30 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری مناسب می باشد.
جمهوری نیجریه کشوری محصور در خشکی واقع در غرب آفریقاست که بیش از 80 درصد مساحت آن توسط صحرای ساحارا پوشیده شده است . آب و هوای نیمه گرمسیری کشور نیجر بسیار گرم و خشک است و میانگین سالانه دمای آن تا 35 درجه سانتیگراد هم می رسد …..
احداث این مقاله بر عهده دولت چین و نیجر است و هدف آن ساخت بیمارستانی عمومی در مقیاس بزرگ برای بهبود ارتقا تجهیزات پزشکی منطقه است .مقاله در منطقه مسطح شنی گسترده ای در حدود 7 کیلومتری شمال شهر نیامی واقع شده است . این محل منطقه ای مسکونی و در حال پیشرفت اما دارای زیر بنای ضعیف است. مردم محلی خواستار بیمارستانی جدید بودند که شرایط زندگیشان را ارتقا دهد.

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است
موقعیت
مساحت
سال تاسیس
پیش زمینه مقاله
موقعیت شهر بیمارستان
بررسی فضاهای بیمارستان
سالن عبادت
ساختمان بستری
ساختمان فناوری پزشکی
سقف عایق کاری شده
سایبان های ساختمان
تهویه طبیعی
زهکشی سقف
راهروها
مصالح و ساختار
پلان طبقات
نما
مقطع
و….


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 30

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط