پاورپوینت بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها

پاورپوینت بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها
پاورپوینت بررسی مشخصات بتن غلتکی و استفاده از آن در ساخت روسازی راهها شامل 53 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

چکیده:
یکی از انواع مصالحی که در چند دهه اخیر جهت استفاده در ساخت روسازی مسیر راه گسترش داده شده است، بتن غلتکی (RCC) می­باشد. روسازی ساخته شده از بتن غلتکی (RCCP) می­تواند برای مسیرهای با ترافیک سبک و همچنین مسیرهای با ترافیک سنگین استفاده شود و رویهبتنغلتکیمورد استفاده در این نوع روسازی دارای خصوصیاتی نظیردوام زیاد،هزینه­های ساخت کم وتعمیرات ونگهداری درسطوح کم است. در این مقاله ویژگی­های این بتن مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن در روسازی راه­ها ارزیابی شده است. با توجه به مطالعه صورت گرفته، ملاحظه می­شود که روسازی بتن غلتکی در مقایسه با روسازی انعطاف­پذیرکه استفاده از آن در ایران رایج است، دارای هزینه به مراتب کمتری می­باشد و می­توان از مصالح سیمانی نظیر خاکستر بادی و میکروسیلیس که استفاده از آنها در بتن معمولی رایج است، در ساخت بتن غلتکی نیز استفاده کرد. همچنین خرابی­های بوجود آمده در روسازی بتن غلتکی در مقایسه با روسازی انعطاف­پذیر به ویژه برای مسیرهای با ترافیک سنگین بسیار کمتر هستند. به علاوه برخی از مسائل مربوط به اجرای روسازی بتن غلتکی نظیر زبری سطح راه می­تواند بوسیله اعمال یک لایه روکش نازک آسفالتی روی لایه بتن غلتکی و یا سنگ­زنی آنبرطرف شود

فهرست:
عنوان
1. مقدمه
2. ویژگی¬های بتن غلتکی جهت استفاده به عنوان لایه رویه روسازی راه
3. زبری سطح روسازی¬های ساخته شده از بتن غلتکی
4. مقایسه اقتصادی و عملکردی روسازی بتن غلتکی و روسازی بتن آسفالتی
5. درزها در روسازی بتن غلتکی
6. نتیجه¬گیری


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 53

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.