پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب

دانلود پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب 34 اسلاید
معرفی اقلیم گرم و مرطوب در قالب یک پاورپوینت 34 صفحه ای همراه با تصاویر
—این منطقه اقلیمی در امتداد یک نوار ساحلی باریک و نسبتاً طولانی است که بیش از دو هزارکیلو متر طول آن می باشد و از مصب اروند رود در جنوب غربی استان خوزستان شروع شده و به خلیج گواتر در جنوب شرقی استان سیستان وبلوچستان ختم می شود.
—از لحاظ اقلیمی ،این سواحل جزو نواحی گرم و مرطوب محسوب می شود .تابستان ها نسبتاً طولانی و زمستان ها فقط در دو ماه دی و بهمن هوا تا حدی سرد است .این کناره به سبب آنکه در مجاورت دریا می باشد،رطوبت هوا بسیار زیاد است ولی به علت کمی بارندگی ،فاقد پوشش نباتی می باشد و به جز نخلستان ها وکشتزارهای محدود اهالی ،منطقه به طور کلی لم یزرع و بی آب و علف است .
—
—به خاطر آهکی بودن خاک این نواحی و فقدان پوشش گیاهی، آب باران به زمین نفوذ نکرده و غالبا همان باران اندک نیز بصورت سیل روانه دریا می‌شود.

اهداف طراحی اقلیمی در اقلیم گرم و مرطوب موارد زیر می‌باشد:
—کاهش دمای هوای داخلی
—محافظت از ساختمان در برابر تابش نور خورشید با ایجاد حداکثر سایه اندازی
—استفاده از جریان هوا برای ایجاد تهویه طبیعی.
—
—جهت قرارگیری ساختمان‌ها
—با توجه به زاویه تابش خورشید و سایر عوامل اقلیمی در این ناحیه بهترین جهت برای قرارگیری ساختمان از ۵ درجه جنوب غربی و تا ۱۵ درجه جنوب شرقی می‌باشد که زاویه مطلوب ۵ درجه جنوب شرقی است.


فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات: 34

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط