صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی  »  نقش معاونان و مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

نقش معاونان و مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دانلود نقش معاونان و مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقاله مقاله مقاله تحقیق عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهکارهای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عوامل پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش معلم در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقاله پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

Academic achievement

 

مقاله روانشناسی و علوم تربیتی با عنوان نقش معاونان و مدیران در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی ، مساله تربیت مساله حیات و سرنوشت یک ملت و جامعه است. تربیت در آغاز برعهده والدین بوده وآنها بودند که امر هدایت وجریان رشد کودک را زیر نظر

پیشگفتار:
مسئولیت تربیت: آری، پدری، مادری و معلمی یک مسولیت پذیری است، آنکس حق دارد که خود را در معرض این مسئولیت قرار دهد که قادر به ادای آن باشد.
دشواری تربیتی فرزندان زیاد و پر دامنه است، والدین خاص خانواده ای ویژه و مخصوص نیست که همه طبقات به نحوی با آن درگیرند. رفتارهای غیر عادی کودکان در سنین مدرسه بسیار مساله آفرین است.
کودکان در آغاز  زندگی و حتی در مراحل بعدی حیات حالات و رفتاری دارد که ممکن است عملکرد او به گونه ای نباشد که خانواده و مربیان خواستار آنند ما برای ایجاد تغییردر رقتار ناگزیریم از دو دسته عوامل جهت دهنده و بازدارنده استفاده کنیم.
منظور ما از عوامل جهت دهنده آنهایی هستند که برای کودک تائید و تصدیق اند  وآنها را عواملی برای تکرار رفتار می داند و منظور از عامل دوم که نقش کنترل و ترمز را برای کودک ایفا کرده و سبب آن می شود که شخص از عملی دست بردارد.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
فصل اول: :طرح تحقیق
موضوع تحقیق
تاریخچه
بیان مساله
اهداف کلی
اهداف جزئی
فرضیات
روش تحقیق
اهداف آنی
اهداف غایی
بیان محدودیت های تحقیق
تعریف مفاهیم و واژه ها
فصل دوم: متدولوژی
سابقه تحقیق
۱- مشکلات در خانواده
۲- مشکلات مدرسه
۳- در برخودردها و روابط:
کمبود محبت
افراط در محبت
وابستگی های شدید
حسادت ها
ترس و اضطراب
عدم تعادل عاطفی
علل اقتصادی
علل فرهنگی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
ابزار گردآوری داده ها
روش های تحلیل داده ها
فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات و پیوست ها و ضمائم
نتایج
پیشنهادات
منابع ومآخذ
پیوست ها و ضمائم


تعداد صفحات : 61 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود