صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی  »  مقاله طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمولی

مقاله طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمولی

دانلود مقاله طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمولی مقاله تحقیق مقاله طراحی وب سایت مقاله طراحی وب سایت دانشگاه مقاله رایگان طراحی وب سایت مقالات طراحی وب سایت مقاله درباره طراحی وب سایت مقالات آموزشی طراحی وب سایت مقاله در مورد طراحی وب سایت مقاله ای در مورد طراحی وب سایت دانلود مقاله طراحی وب سایت مقاله آموزش طراحی وب سایت

Original design a personal website with common facilities

 

 

موضوع : مقاله طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمولی

 

 

یادگیری زبان HTML بسیار ساده است.در این درسها یاد خواهید گرفت که چگونه با کمک HTML صفحاتتان را ساخته و وب سایت شخصی فارسی و یا وبلاگتان را راه اندازی کنید. مبنای این دروس نسخه ۴ استاندارد اچتمل بوده و نکته بسیار مهم این نسخه جداسازی فرمت بندی و انتقال آن به style sheet ها میباشد. لازم به توضیح است که که تاکید دروس و مقالات این راهنما بر فارسی نویسی مطابق استاندارد یونیکد بوده و اولین مجموعه دروس آموزشی ما شامل آموزش مقدماتی HTML بهمراه مثالهای متعدد فارسی نویسی خواهد بود. ادامه این بخش به شرح سرفصل مطالب ارائه شده خواهد پرداخت:
سرفصل مطالب کلاس اچتمل مقدماتی :
  مقدمه
در این درس با ویژگیهای فایلهای اچتمل، اجزا تشکیل دهنده آن یعنی عناصر و تگ ها ( Elements & Tags ) و نحوه ایجاد یک فایل ساده و نمایش آن در صفحه مرورگرتان آشنا خواهید شد.
  HTML & WWW
در این درس با مفاهیم وب ( تار عنکبوت جهانی یا World Wide Web ) ، اینترنت، مرورگرها و استانداردهای وب آشنا خواهید شد. همچنین با تفاوتهای مرورگرهای وب ( Web Browsers ) و سرویس دهنده های وب ( Web Servers ) آشنا خواهید شد.
•  عناصر ( Elements )
یک متن و یا فایل اچتمل از عناصر یا element ها تشکیل میشود و برای ایجاد عناصر از تگ ها یا tags استفاده میشود. در این فصل با عناصر و تگ ها آشنا خواهید شد.
•  تگ های اصلی ( Basic Tags )
تگ ها ( tags ) اجزا تشکیل دهنده عناصر یا elements های اچتمل هستند و یکی از بهترین روش های یادگیری اچتمل دیدن مثالها و تغییر آنها میباشد. در این فصل با تگ های پایه و مهم آشنا شده و با کمک ادیتور اختصاصی ما و با امکانات فارسی نویسی آن به صورت آنلاین میتوانید به مطالعه و یادگیری مثالها بپردازید.
•  فــارسی نویسی
در این درس با فارسی نویسی، فارسی سازی و استاندارد یونیکد و نحوه استفاده از ادیتور آنلاین و فارسی این سایت آشنا خواهید شد.
•  فرمت دهی ( Formatting )
وظیفه گروهی از تگ های اچتمل فرمت دهی و تعیین شکل نمایش متون ( مثلا توپر و bold بودن و یا ایتالیک بودن ) میباشد و در این درس با این گروه ازتگهایformating آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه source یا اصل کدهای اچتمل یک صفحه یا page را ببینید.

 

دانلود مقاله طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمولی

طراحی یک وب سایت شخصی با امکانات متداول و معمول

 

 

فهرست مطالب

 

 

تاریخچه طراحی وب۱

 

طراحی صفحات وب۲

 

مقدمه۲

 

عناصر۳

 

فرمهاforms6

 

پس زمینه۷

 

اسکریپت۱۲

 

VB SCRIP13

 

JAVA SCRIPT13

 

FLASH14

 

VECTOR تصاویر۱۴

 

تصاویر برداری۱۹

 

کد نویسی آسان۲۰

 

شبیه سازی موبایل۲۰

 

AJAX طراحی برنامه های کاربردی تحت وب۲۱

 

ASP24

 

اسجاد کردن اولین صفحه ASP29

 

آموزش ASP35

 

منابع۴۱

تعداد صفحات : 45 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود