صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  مقاله در مورد صنعت ساختمان و ساختمان سازی

مقاله در مورد صنعت ساختمان و ساختمان سازی

دانلود تحقیق و مقالات رشته عمران و معماری با عنوان دانلود مقاله در مورد صنعت ساختمان و ساختمان سازی در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۱۷ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.


فهرست مطالب
۱ـ مقدمه
۲ـ گروه Ai ـ گروه Ai حدود ۱۰۰۰۰ کارمند در هر ایالت و حوزه حکومتی دارد .
۳ـ موضوع مقاله اول ـ بازنگری طبیعت و عملیات ساختمان و صنعت ساختمان
۴ـ موضوع مقاله دو ـ موارد آماری برای ساختمان و صنعت آن
۵ـ موضوع مقاله سه ـ تولید و عملکرد در صنعت ساختمان

بهبود در روابط صنعتی ؛
مکینزی درباره کاهش اتلاف زمان ناشی از منازعات صنعتی از ۷۰۰ روز کاری به ازای هزار کارمند در ۱۹۸۷ تا کمتر از صد روز کاری به ازای هزار کارمند در سال ۱۹۹۴ صحبت می کند .

متاسفانه ، همانطور که توسط chart 3.30 در مقاله دو ذکر می شود ( خلاصه آماری برای ساختمان و ساختمان سازی) سطح منازعه صنعتی در صنعت ، بویژه در استرالیای غربی و ویکتوریا باید مطرح گردد . تعداد منازعات صنعتی بسیاری که در صنعت ساختمان سازی رخ می دهند ، هر ساله میلیون ها دلار برای صنعت هزینه دارد . چنین منازعه ای از سرمایه گذاری جلوگیری می کند و باعث می شود که پیمانکاران یک حاشیه چشمگیر را در مزایده هایشان به صورت یک هزینه فوق العاده برای کار صنعتی بوجود آورند .

کارهای پیمانکاری در صنعت – اندازه ، طبیعت ، محل و پیچیدگی مقاله های ساختمانی عمده منجر به یک زنجیره پیچیده از روابط پیمانکاری می شود . این کارهای پیمانکاری یک تمرکز مهم را برای طرف های گوناگون درزنجیره پیمانکاری فراهم می کند تا از منازعات صنعتی پرهیز نمایند حتی اگر این امر به معنای قبول پی آمدهای روابط صنعتی باشد ( مثلاً توافق برای سازگاری با تقاضاهای یکسان غیر معقول ).
این امر منجر به سطوح کارایی و تولید پایین تر می گردد . کارهای قراردادی استاندارد در مقاله های ساختمانی عمده پیمانکاران را به قبول مسئولیت برای خطرات احتمالی مدیریت همراه با هزینه های کارگر و تاخیر برای اتمام کار می نماید . پیمانکاران اصلی مسئول کلی مقاله هستند و آنها دارای رابطه پیمانی مستقیم با پیمانکاران جزء می باشند که کار را قبول می کنند . پیمانکاران جزء دارای یک رابطه پیمانی با پیمانکاران جزء ـ جزء هستند که قسمت عمده کار مقاله را انجام می دهند . یعنی پیمانکار اصلی که بخش عمده خطر احتمالی ( ریسک) را در نظر می گیرد ، هیچ ارتباط قراردادی مستقیمی با پیمانکاران جزء ـ جزء ندارد که رفتار آنها می تواند بر روی آن ریسک تاثیر بگذارد .

۲ـ۵ـ در عمل ،روش های جاری کنار آمدن با ریسک نزاع های ، تمایلات بلند مدت صنعت و وجود روش های کنار آمدن با ریسک نزاع های صنعتی بررسی می شوند .

ریسک ممکن است به صورت ضرر احتمالی شخص یا شرکت تعریف شود که به امر سود دهی فکر می کند . موضوعات مرتبط با مدیریت موثر ریسک در یک مقاله وجود دارند .


تعداد صفحات : 17 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود