مقاله تنبیه کودکان

دانلود مقاله تنبیه کودکان تحقیق مقاله تشویق و تنبیه کودکان مقاله تنبیه بدنی کودکان مقاله تنبیه کودکان تحقیق در مورد تنبیه کودکان تحقیق تنبیه و تشویق تحقیق درباره تنبیه بدنی تحقیق در مورد تنبیه تحقیق در مورد تنبیه و تشویق تحقیق درباره تنبیه تحقیق درباره تنبیه بدنی دانش آموزان تحقیق درباره تنبیه و تشویق تحقیق در مورد تنبیه کودکان مقاله تشویق و تنبیه مقاله تشویق و تنبیه در مدارس

Paper punish children

 

مقدمه
اگر می توانستیم کودکان را فقط با استفاده از روش های مثبت تربیت کنیم خیلی عالی بود اما نمی توانیم. برای آموختن الگوهای رفتاری شایسته هم روش های مثبت و هم روش های منفی لازم اند. ماقصد ندارین تنبیه را بپذیریم یا رد کنیم بلکه می خواهیم روش های آن را بیاموزیم هم والدین از تنبیه به عنوان یک روش آموزشی مناسب برای کودکانشان استفاده می کنند وقتی که کودکتان را به اتاقشان می فرستید زمان تماشا کردن تلوزیون را محدود می کنید و به او اجازه بازی کردن با ساباب بازی های مورد علاقه اش را نمی دهید یا وقتی که کودکتان به اجاق گاز نزدیک می شود و شما فریاد می کشید : « نگین » ! در واقع برای اصلاح رفتارها از اصول تنبیه استفاده کرده اید .

فهرست مطالب
عنوان
مقدمه
روش های تنبیه
روش های نادیده گرفتن
روش خاموش
روش پاداش دادن به رفتار ناهنجار یا مغایر
محروم کردن از پاداش
جریمه کردن
اصول استفاده از روش های تنبیهی
منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 10

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط