علل و عوامل گرایش نوجوانان و جوانان شهر ارومیه به اعتیاد

دانلود مقاله علل و عوامل گرایش نوجوانان و جوانان شهر ارومیه به اعتیاد تحقیق علل گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد علل اعتیاد در نوجوانان و جوانان اعتیاد در جوانان و نوجوانان بررسی اعتیاد اینترنتی در بین نوجوانان و جوانان علل گرایش جوانان به اعتیاد چیست؟ تحقیق در مورد علل گرایش جوانان به اعتیاد مقاله علل گرایش جوانان به اعتیاد مقاله علل گرایش جوانان به اعتیاد

Causes a tendency to addiction in adolescents and young adults in Urmia

 

مقدمه:
نوشتن درباره ی اعتیاد، این پدیده شوم جهانی کار آسانی نیست. برای اثر بخش بودن  نوشته ها نیز آگاهی و مطالعه در خوری لازم است. در این زمینه باید حرف دل کسانی را نوشت که در این گرداب غوطه ورند، باید از اعماق وجود و حتی از داخل مویرگ های مغزی آن ها حرف ها را گرفت علت یابی کرد و چاره ای اندیشید. من در این تحقیق هر گز بنا ندارم صرفا برای نوشتن، بنویسم بلکه واقعا احساس درد و خفگی می کنم، احساس می کنم مسئولیت بزرگی دارم. به یاد بیاوریم شهدا را که در لحظات وداع سفارش می کردند: مواظب این کشور باشیم. اگر به خود بیاییم در خواهیم یافت در هر شغل و مقامی هستیم  چه وظیفه ای داریم بدون شک لازم است هر کس در حیطه ی کار خودش، به نحو ا حسن انجام وظیفه کند، ولی شرط کافی نیست.
در جامعه ای که ما در آن زندگی می کنیم آتش اعتیاد فوران می کند، سیل بنیان کن آن به راه افتاده است جوان را می سوزاند پدر را می سوزاند خانواده را از هم فرو می پاشد مال و اموال را نابود می کند فرزندان را در هم می شکند فساد و فحشا و خفت و خواری و تسلیم پذیری، ناتوانی ، خمودی، سستی و بی تفاوتی به همراه  می دارد. انواع بیماری ها را روانه کشور می کند. امید ها را می گیرد استعداد های خدادادی جوانان ما را نابود می کند. مغز های متفکر را تو خالی می کند ، بیت المال مملکت را از بین می برد. در این اوضاع چه وظیفه ای متوجه ماست؟ واقعا چه باید کرد؟ این جنگ ویران کننده، مرز، حصار و سنگر و باروت و توپ و تفنگ و زن و مرد وپیر و جوان و کودک پولدار و بی پول و… نمی شناسد. در این جنگ دشمن آشکار نیست، نمی توان قلب او را نشانه گرفت.

فهرست مطالب:
فصل اول: طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
اهداف کلی
اهداف جزئی
پرسش ها و فرضیه ها
تعاریف، اصطلاحات، واژه ها
محدودیت های پژوهش
محدودیتهای در کنترل محقق
محدودیتهای خارج از کنترل محقق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه
مبانی نظری تحقیق
علل و عوامل موثر بر اعتیاد
پیشینه تحقیق
جمع بندی و نتیجه گیری
روش های مبارزه با اعتیاد
فصل سوم: روش های تحقیق
مقدمه
روش پژوهش
جامعه ی تحقیق
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار جمع آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته های تحقیق (داده ها و تجزیه و تحلیل آنها)
مقدمه
توصیف اطلاعات (ارائه داده ها)
تحلیل اطلاعات (آزمون فرضیه)
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادها
پیوست ها
فهرست منابع


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 50

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط