طرح توجیهی پرورش گاو شیری با ظرفیت بیست راس

طرح کارآفرینی پرورش گاو شیری (دانلود مقاله طرح توجیهی) در قالب pdf و در ۱۹ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از عناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

طرح کارآفرینی پرورش گاو شیری

موضوع طرح :پرورش گاو شیری
ظرفیت : بیست راس
محل اجرای طرح : قابل اجرا درکلیه مناطق روستایی کشور
دوره بازگشت سرمایه: ٢٨ ماه
میزان اشتغال زایی : ٧ نفر

نیاز انسان به پروتئین موجب شده که دامهای اهلی توسط بشر نگهداری و پرورش یافته و بخشی از نیاز غذایی وی را تامین نمایند، یکی از اساسی ترین و مهم ترین مواد غذایی هر جامعه را لبنیات تشکیل می دهد. و پایه تولیدات لبنی شیر است شیر حاوی ترکیبات غذایی بسیار غنی از جمله و مواد پروتئینی می D کلسیم ، چربی بدون کلسترول ، ویتامین ها ، علی الخصوص ویتامین باشد.بطوریکه به تنهایی میتواند غذای کاملی برای انسان محسوب گردد ، غذایی که مصرف آن برای همه گروههای سنی و جنسی لازم و ضروری است…


طرح توجیهی پرورش گاو شیری به صورت فایل دانلودی می باشد شما بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر می توانید در همان لحظه فایل را دریافت نمایید. در صورتی که به هر دلیلی موفق به پرداخت و یا دانلود نشدید از قسمت تماس با ما سایت، به ما اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن به مشکلات شما رسیدگی کنیم.


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 19

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.