صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » کار آفرینی » دانلود طرح توجیهی تولیدی  »  طرح توجیهی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران

طرح توجیهی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران

دانلود طرح توجیهی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران مجتمع شرکت گوشت زیاران شرکت بسته بندی گوشت زیاران تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی کشور خط تولید بسته بندی گوشت شرکت تولید و بسته بندی فرآورده های گوشتی شرکت تولید و بسته بندی فراورده های گوشتی کشور طرح توجیهی بسته بندی گوشت طرح توجیهی بسته بندی گوشت و مرغ و ماهی

 Meat packing Ziyaran

 

موضوع : طرح توجیهی شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران

فهرست مطالب
عنوان
فصل اول
تاریخچه شرکت ۱
پروار بندی ۲
کشتارگاه ۲
بسته بندی ۳
تبدیل مازاد ۳
ذهتابی ۴
سالامبور سازی ۴
کارخانه خوراک دام ۵
فصل دوم
آشنائی کلی با شرکت ۷
فعالیت های اصلی کارخانه ۱۰
آشنائی با مراکز هزینه ۱۲
قرنطینه ۱۳
دامپروری ۱۳
کشتارگاه ۱۴
بسته بندی ۱۴
واحدهای جانبی ۱۵
تأسیسات ۱۵
تعمیر و نگهداری ۱۵
مدیران ۱۶
سایر خدمات ۱۶
خدمات عمومی ۱۶
کارخانه خوراک دام ۱۷
فصل سوم
آشنائی با ثبت های حسابداری ۲۵
تاریخچه شرکت

شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران
شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران در سال ۱۳۵۲در زمینی به مساحت ۵/۲۴۳هکتار واقع در ۴۵کیلومتری قزوین با احداث کشتارگاه ، سردخا نه ،کارخا نه خوراک دام ، بهاربند جهت نگهداری دام و پرواربندی دام به منظورتهیه ، تولیدوبسته بندی گوشت و فراورده های مربوط تأسیس گردید.
دراین راستا شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران دامهای قا بل پروار را از اقصی نقاط کشور خریداری وجهت پرواربندی به واحد پرواربندی حمل می نماید.این مجتمع یکی ازعمده ترین خریداران دام کشور می باشدکه بطور روزا نه دامهای دامداران را از سراسر کشور خریداری و بهاء آن را بطور نقدی پرداخت می نماید. خرید روزا نه در مقیاس بالا و پروار بندی با ظرفیت زیاد دو عامل مهمی است که شرکت زیاران را تبدیل به عمده ترین تولید و تنظیم کننده بازار گوشت تازه در سطح کشور وتهران نموده است .
شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران قادر است همزمان در حین کشتار بهداشتی آلایش خوراکی و غیر خوراکی را استحصال و ضایعات دام را به پودر گوشت وخون تبدیل نموده و ضمن فروش لاشه های استحصالی قسمتی را در بسته بندی کارتنی و قسمتی را بطور بشقا بی در ظروف یکبار مصرف بطور بهداشتی بسته بندی نماید . ظرفیت پروار بندی هر دوره ۴ ما هه در سال یکصد هزار راس گوسفند و ۳۰هزارراس گاو و گوساله می باشد . این شرکت قادر است روزانه ۱۵۰۰راس گوسفند و۴۰۰راس گاو را بصورت مکانیزه وکاملا بهداشتی ذ بح نموده و بسته بندی نماید . در حال حاضر شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران از کشتارگاههای پیشرفته خاورمیانه محسوب می شود .

پروار بندی:
دام عرضه شده به میدان دام زیاران ا بتدا توسط کارشناسان بازدید و دامهایی که قابلیت پروار بندی را دارند از سایر دامها جدا شده ، به واحد قرنطینه که یکی از واحدهای حساس و مهم شرکت می باشد منتقل می شوند ،کارشناسان عملیات انگل زدایی داخلی و بیرونی را انجام داده و پس از یک هفته واکسنهای لازم به دام تزریق می گردد . مدت قرنطینه ۱۵روز بوده که در این مدت دام تحت مراقبت ویژه قرار دارد وپس از مدت فوق در صورت عدم مشاهده بیماری توسط کارشناسان واحد دامپروری وزن کشی ، شماره گذاری و به دامداری تحویل می گردد . طی این دوره دامهای زیر نظر متخصصین تغذیه و نگهداری می گردند و در خلال این دوره دامهای بیمار از بقیه دامها جدا شده به قسمت بیمارستان ا نتقال و تحت نظارت کنترل و مداوای دقیق قرار می گیرند که پس از بهبود به آغل جداگا نه ای روانه می شوند تا تحت پرواربندی قرار گیرند . در صد وزن لاشه ها نسبت به زنده پس از اتمام دوره پروار بندی در شرکت تولید و بسته بندی گوشت زیاران بطور متوسط ۵۵% می باشد که با استا ندارد های جها نی برا بری می کند .
پس از اتمام دوره پروار بندی دام پروار شده طبق سفارش واحد بازرگا نی جهت کشتار روا نه کشتارگاه می گردد .
ظرفیت پروار بندی هر دوره ۴ماهه در سال یکصد هزار راس گوسفند و ۳۰هزار راس گاو و گوساله است .

کشتار گاه :
کشتارگاه زیاران بعنوان بهداشتی ترین و پیشرفته ترین کشتارگاه کشور هم اکنون با ظرفیت کشتار ۱۵۰۰راس گوسفند و ۴۰۰راس گاو و توانایی تولید ۴۵الی ۶۰ تن لاشه گوسفندی و ۷۵الی ۹۰ تن لاشه گاوی را در هر شیفت کاری دارا بوده که این ظرفیت در فصل کشتار تا دو برا بر قا بل ا فزایش می باشد و در طول خط کشتار گاوی و گوسفندی لاشه ها در سه مرحله توسط کادر مجرب بهداشت سازمان دامپزشکی کشور معاینه و کنترل شده و پس از دریافت مجوز صحت و سلامت به مهر سازمان دامپزشکی کشور ممهور می گرد ند . از تاسیسات جا نبی کشتارگاه زیاران می توان از سالنهای پیش سردکن (پری کولر) نام برد .

واحد بسته بندی :
اصولا گوشت دام پس از ذ بح می بایستی مدتی در یک محیط کاملا خنک تبرید شود این عمل در حفظ سلامت تردی و طعم مطلوب عامل بسیار مهمی برای گوشت می باشد . کشتارگاه گاوی و گوسفندی هر کدام بطور جداگا نه مجهز به سه (پری کولر) می باشد که در این فضا گوشت بصورت لاشه مدت ۲۴ ساعت در دمای ۱الی ۴ درجه سانتیگراد نگهداری می شود و پس از طی این مدت به قسمت بسته بندی و یا بارگیری منتقل می شود . ظرفیت پری کولرهای شرکت گوشت زیاران ۱۰۰ تن لاشه گاوی و ۱۱۰ تن لاشه گوسفندی بطور همزمان می باشد . از دیگر تا سیسات جانبی کشتارگاه تونل ا نجماد بوده که این تاسیسات قادر به ا نجماد سریع ۱۵ تن گوشت بصورت کارتنی در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد در مدت ۱۷ ساعت می باشد.
بسته بندی های گوشت تازه هم اکنون در ظروف یکبار مصرف دوکیلوئی با روکش استریح فیلم تهیه می شود و گوشت بدون استخوان منجمد بصورت کارتن های ۲۰ الی ۲۲ کیلوئی بسته بندی می گردد که پس از انجماد در دمای ۴۵ درجه سانتیگراد عرضه می گردد این امر گام مهمی در نگهداری و توزیع گوشت بهداشتی به سراسر کشور یا شهرستان ها خواهد بود.


تعداد صفحات : 27 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,