طرح توجیهی بسته بندی گوشت قرمز

طرح توجیهی بسته بندی گوشت قرمز وگوشت مرغ و ماهی طرح توجیهی بسته بندی گوشت قرمز مراحل بسته بندی گوشت قرمز طرح توجیهی بسته بندی گوشت قرمز صنایع بسته بندی گوشت قرمز شرکت بسته بندی گوشت قرمز دستگاه بسته بندی گوشت قرمز طرح بسته بندی گوشت قرمز کارخانه بسته بندی گوشت قرمز

Meat

موضوع طرح : بسته بندی گوشت قرمز
ظرفیت : ١۶٠٠ تن در سال
محل اجرای طرح : قابل اجرا در سراسر کشور
میزان اشتغالزایی : چهل و شش نفر
دوره بازگشت سرمایه: هجده ماه

بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است. نظریه پردازان بازاریابی ، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش چنانکه از واژه به کار گرفته شده برای این نقش ها نیز برمی اید . Promotive و نقش Protective نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد….


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 22

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط