طرح توجیهی استفاده و بازیافت ضایعات مرکبات

تولید پکتین از پوست مرکبات وسیب دانلود طرح توجیهی استفاده و بازیافت ضایعات مرکبات بازیافت ضایعات مرکبات استفاده از ضایعات مرکبات میزان ضایعات مرکبات ضایعات مرکبات مازندران طرح توجیهی بازیافت ضایعات بازیافت ضایعات کشاورزی طرح توجیهی سورتینگ مرکبات طرح توجیهی بسته بندی مرکبات طرح توجیهی کنسانتره مرکبات طرح توجیهی مرکبات

 

Citrus Waste

 

تولید پکتین از پوست مرکبات وسیب

ظرفیت : ۴۰۰۰ تن در سال

مواد اولیه : پوست مرکبات ، سیب

اشتغال زایی : ۸۰ نفر

– معرفی محصول

– توضیح موارد مصرف و کاربرد

– وضعیت عرضه و تقاضا

– جداول مربوط به هزینه ها

برای اولین بار در سال ۱۸۲۰ پکتین از میوه جدا شده و در تهیه مربا و ژل مورد استفاده قرار گرفت. به تدریج افراد میوه های ژله دار و یا حتی ژله استحصال شده را با میوه های فاقد ژله مخلوط کردند
به عنوان مثال توت فرنگی را با انگور فرنگی ترکیب کردند . ژله استحصال شده از پوست و هسته سیب را با مرباهای میوه های فاقد ژله ترکیب کردند تا اینکه مربا تهیه کنند.

پکتین یا انگم، یک پلیمر اشتقاقی قندی- اسیدی استکه از ساختارهای ژلاتینی گیاهی موجود در میوه جات و سبزیجات استحصال می شود . اهمیت اقتصادی این محصول به توانایی آن در تشکیل ژل درترکیب با شکر (قند) و اسید برمی گردد. میزان این ماده در هر نوع سبزی و یا میوه با توجه به وزن کل آن از ۰٫۱ تا ۴ درصد متفاوت می باشد سیب و مرکبات عمده ترین منابع غنی از پکتین می باشند. موقعیت اقتصادی این دو محصول نیز به کشت وفور آنها در مناطق مختلف برمی گردد. ضایعات خشک سیب و هم چنین پوست مرکبات (خشک و یا تر ) به عنوان یکی از محصولات جانبی کارخانجات تولید آبمیوه بوده و به وفور نیز یافت می شود.


فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 56

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط