صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقالات ترجمه شده » رشته مدیریت  »  سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای تحقیق مقاله مدیریت یادگیری در سازمان مدیریت یادگیری در سازمان انواع یادگیری در سازمان سازمان یادگیری فرهنگیان سامانه جامع یادگیری فرهنگیان سامانه جامع مدیریت یادگیری سازمان یادگیرنده و یادگیری سازمانی مقاله مدیریت یادگیری در سازمان مقالات یادگیری سازمانی

Trjomeh-hozeh-yadgeri

 

مقاله ترجمه شده

عنوان مقاله:
سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
چکیده:

هدف-این مطالعه تحقیقی به دنبال کشف رابطه میان بازی استراتژیک، رویکرد و مدل یادگیری سازمانی و انتقال یادگیری به عنوان یک عامل موفقیت استراتژیک برای بهبود عملکرد فردی و سازمانی و مزیت رقابتی پایدار است. هدف این تحقیق تشخیص و توسعه یکپارچگی استراتژیک نواحی میان رشته ای سازمانی است که منجر به توسعه یادگیری سازمانی می شود.
طرح/ روش/ رویکرد-  تحقیق با تاکید بر طرح جدید شبیه­سازی -SCM تبلیغات
(Ad-SCM)  شامل بازی سازمانی استراتژیک جایی که یادگیری تجربی در فعالیت های سازمانی مورد تاکید است و در پی آن نتایج یادگیری دانشجویان تحلیل می­شوند، از یک رویکرد مطالعه موردی میان رشته ای به یادگیری استفاده می­کند.
یافته ها- مقاله بازی شبیه­سازی (Ad-SCM) آموزش تجاری میان رشته ای برای آموزش پذیران را از طریق آماده سازی آنها برای اتصال کارای آن ها با دنیای مشارکتی  از طریق استفاده از بازی های استراتژیک که فعالیت های یادگیری سازمانی، و انتقال دانش، مهارت، نگرش و ویژگی های مربوط به شغل برای برتری در محیط کار را ممکن می سازد،  تقویت کرد. بازی های استراتژیک میان رشته ای ابزار ارزشمندی برای یادگیری و مدیریت دانش درون و بین سازمان ها هستند و نیاز به بررسی بیشتری دارند.
محدودیت ها/ کاربرد های تحقیق- تحقیق برای آموزش دهندگان که مقاله های میان رشته­ای نوآورانه را برای تقویت یادگیری در تمام اصول سازمانی در یک موقعیت بین سازمانی و بهبود عملکرد سازمانی برای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار امتحان می­کنند، مفید است. این تحقیق برای متخصصان صنعتی بسیار ازرشمند است زیرا تفکر بحرانی را از طریق استفاده از یادگیری سازمانی به عنوان یک ناحیه یادگیری میان بخشی تشویق می کند و موضوعات مهم در نواحی مدیریت بازرگانی میان بخشی را بررسی می­کند.
مفاهیم کاربردی- بازی استراتژیک میان رشته­ای مشارکت صنعت در ایجاد تبادلات مدیریتی بین رشته ای میان کارکنان را ممکن می­سازد و موارد واقعی برای مقاله های تحقیقی میان رشته ای ارائه می­کند. این تحقیق امکان انتقال یادگیری در طول دوره آکادمیک فردی را بررسی می­کند که منجر به کاهش هزینه های آموزش و بهبود بازگشت سرمایه سازمان در آینده می­شود.
ابتکار/ ارزش- این مقاله از یک جریان تحقیق نوآورانه استفاده می­کند که رابطه میان استفاده از بازی استراژیک، تبدیل شدن به سازمان یادگیرنده و انتقال یادگیری برای یادگیری کارا و مدیریت دانش را مشخص می­کند.
کلمات کلیدی: بازی استراتژیک، سازمان یادگیرنده، بازی های مدیریتی، آزمایشگاه تجربی بازی سازمانی Ad-SCM ، مدیریت زنجیره تامین، تبلیغات
نوع مقاله-مورد کاوی


تعداد صفحات : 14 | فرمت فایل : WORD ,PDF

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,