صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی مقاله کارورزی گزارش کارآموزی ساخت ساختمان مسکونی گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی گزارش کارآموزی نازک کاری ساختمان مسکونی دانلود گزارش کارآموزی احداث ساختمان مسکونی گزارش کارآموزی اسکلت فلزی گزارش کارآموزی اسکلت فلزی ساختمان دانلود گزارش کارآموزی اسکلت فلزی

Internship report on performance of residential building with steel structure

موضوع : گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

ساختمان مسکونی با مشخصات: ۴ طبقه روی پیلوت- اسکلت فلزی میباشد.
مصالح ساختمانی پای کار طبق مقررات شهرداری نبایست از ۳/۱ گذر تجاوز نماید. شخص و یا شرکت پیمانکار با توجه به سایت پلان مکانهایی را به عنوان دفترکارگاه،محل استراحت کارگران،انبار مصالح و تجهیزات و…احداث می نماید.
دستگاهها و تجهیزاتی که در کارگاه وجود دارند شامل جراثقال (در صورت نیاز) ، باسکولها و جرثقیل تیفور ، موتورهای دیزل برق ، رکتیفایرهای متعدد برای جوشکاری ، دستگاه برش هوا ، میکسر و پمپ دستی برای بتن‌ریزی ، دستگاههای مخصوص آزمایشات بتن و جوش که برخی در کارگاه موجود و بعضی دیگر بر حسب نیاز توسط اپراتورها به کارگاه منتقل می‌شوند .قسمتی از کارگاه برای ساخت و آماده سازی قطعات برای نصب در نظر گرفته شده که به این منظور باسکولهایی جهت مونتاژ ستونها توسط پیمانکار ساخته شده‌اند . این باسکولها بعد از اتمام کار به راحتی قابل جمع‌آوری می‌باشند .
انباردار مسؤول تحویل و محافظت از مصالح وارده به کارگاه می‌باشد . به این ترتیب که هرگونه مصالح به محض ورود به کارگاه با فاکتور ارائه شده کنترل و جهت انبار فاکتور می‌شود . یعنی ورود و خروج کلیه مصالح دقیقاً کنترل می‌شود . انباردار موظف است به طور شبانه روزی از انبار محافظت کند

۳- شرح وظایف اجمالی نظارت مقیم :
۱- نظارت مقیم نماینده مهندسین مشاور در کارگاه بوده و رعایت کلیه شئونات اخلاقی و انضباطی از طرف وی مورد انتظار می‌باشد . حضور مستمر نظارت مقیم در کارگاه و در حین اجرای عملیات الزامی بوده و استفاده از مرخصی استحقاقی نیز براساس ضوابط و با هماهنگی قبلی با سرناظر مقاله محقق خواهد بود .
۲- نظارت مقیم مسؤول مطالعه نقشه‌ها ، جزئیات اجرائی ، مشخصات فنی عمومی و خصوصی ، فهرست مقادیر منضم به پیمان بوده و نسبت به اجرای عملیات بر اساس مشخصات فنی نظارت خواهد نمود .
ناظر مقیم با توجه به برنامه زمان‌بندی تصویبی باید حداقل یک ماه قبل از اجرای عملیات ، نقشه‌های مربوطه را بررسی نموده و در صورتیکه به ناهماهنگی بین نقشه ها و یا کمبود اطلاعات برخورد نماید ، مراتب را از طریق سرناظر مقاله پیگیری نموده تا در هنگام اجرای عملیات تأخیری از این بابت متوجه مقاله نگردد .
۳- نظارت مقیم با توجه به برنامه زمان‌بندی مصوب و برنامه تأمین مصالح و مدت اجرای هریک از عملیات ، با توجه به حجم کار موردنظر بر تعداد عوامل فنی و اجرائی و ماشین‌آلات فعال و تأمین مصالح توسط پیمانکار کنترل کامل داشته و در موارد مقتضی در جهت افزایش پرسنل اجرایی متخصص و فنی و جلوگیری از اشتغال نیروی انسانی فاقد شرایط لازم و استفاده از ماشین‌آلات متناسب با نوع کار اجرایی و تأمین به موقع مصالح و سایر نیازهای تدارکاتی کارگاه تذکرات لازم را با هماهنگی سرناظر مقاله به پیمانکار ابلاغ خواهد نمود.
۴- نظارت مقیم بر ورود مصالح مورد نیاز در حد اتمام کار و نحوه انبار نمودن و نگهداری آن آگاهی کامل داشته و در صورت تأیید کیفیت مصالح و انطباق آن با مشخصات فنی مقاله ، مصالح وارده به کارگاه را در گزارشهای ماهیانه و همچنین صورتمجالس ماهیانه ورود مصالح به کارگاه منعکس و از همین مقادیر در صورت وضعیتها استفاده خواهد نمود . اخذ تصویر بارنامه مصالحی که مشمول پرداخت کرایه حمل می باشند و ضمیمه نمودن آنها به صورتجلسات ورود به کارگاه که در پایان هر ماه تنظیم خواهد شد و همچنین نظارت بر عدم خروج مصالح تأییدشده از کارگاه ضروری می باشد . ضمناً ناظر مقیم بر نحوه نگهداری صحیح مصالح و تجهیزات تحویلی کارفرما به پیمانکار ، نظارت کامل خواهد داشت .
در مواردی که مشخصات فنی خاصی از مصالح مصرفی مورد نظر بوده و یا اینکه در کیفیت مطلوب مصالح مصرفی تردید وجود داشته باشد ، انجام آزمایشهای لازم بر روی نمونه مصالح در مقاطع مختلف (قبل از سفارش ، هنگام ورود مصالح به کارگاه و پایکار) ضروری می‌‌باشد . همچنین یک نمونه از مصالحی که باید به تأیید دفتر مرکزی مهندسین مشاور برسد ، پس از ارائه نمونه‌های مختلف توسط پیمانکار و تأییدیه نهایی دفتر مرکزی ، جهت کنترل مصالح مصرفی به دفتر نظارت مقیم در کارگاه ارسال خواهد شد .
۵- نظارت مقیم در خصوص تهیه صورت کارکردها در پایان هر ماه به سرپرست کارگاه تأکید نموده و پس از ارائه صورت وضعیت توسط پیمانکار ، براساس نظارت به عمل آمده و گزارشهای تنظیمی نسبت به بررسی مقادیر عملیات اجرایی و مصالح پایکار اقدام نموده و پس از اصلاح و تأیید کلیه نسخه‌ها ، صورت وضعیت را جهت انجام اقدامات بعدی تحویل سرناظر مقاله خواهد نمود .
لازم به ذکر است که این مدت نباید از چهار روز تجاوز کند . رسیدگی به صورت وضعیتها باید با هماهنگی سرناظر مقاله معمول و اصلاحات موارد اعمال شده توسط سرناظر مقاله برروی صورت وضعیتها نیز در رسیدگیهای بعدی مدنظر قرار گیرد . صورت وضعیتها باید حاوی ریز برآورد و صورتجلسات ابلاغی و سایر اسناد و مدارک مورد نیاز بوده و پرداخت به صورت علی‌الحساب قابل قبول نخواهد بود

گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی
کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی
دانلود گزارش کارآموزی ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

فهرست مطالب

۱- مقدمه

۲ – مشخصات کارگاه و دفتر

۳- شرح وظایف اجمالی نظارت مقیم

۴-مشروحی از عملیات انجام شده در کارگاه

۵- اجرای اجزائ یک ساختمان فلزی

۶- اجرائ سقف تیرچه بلوک

۷- دیوار چینی

۸- وظایف کاراموزدر کارگاه


تعداد صفحات : 50 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود