ریسك‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های كارآفرینانه بنگاه های جدید

دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت تحقیق ریسک‌های تشخیص داده شده و انتخاب‌ها در تصمیم‌های کارآفرینانه بنگاه های جدید ترجمه مقاله مدیریت ریسک ترجمه مدیریت ریسک مقاله ترجمه شده ریسک مقاله انگلیسی با ترجمه مدیریت ریسک دانلود مقاله مدیریت ریسک با ترجمه مقاله ترجمه شده مدیریت ریسک دانلود مقاله مدیریت ریسک در مقاله دانلود رایگان مقاله مدیریت ریسک

Risks identified and selection decisions for new entrepreneurial firms

 

مقاله ترجمه شده

چكیده:
اگر چه ریسك نقشی اساسی در اغلب تصمیم‌گیری‌های كارآفرینانه بازی می‌كند، تحقیقات علمی كمی به عمل آمده است كه صراحتأ شرح داده باشد كه چقدر اجزای ریسك، درك ریسك و تمایل طبیعی كارآفرینان به پذیرش ریسك، بر انتخاب میان تصمیمات بالقوه كارآفرینانه می‌گذارد. در این مطالعه علمی از گروه نمونه‌ای از كارآفرینان شركت های تند رشد آمریكایی خواسته شد كه بین تعدادی تصمیم مخاطره‌آمیز فرضی انتخابهایی انجام دهند. نتایج نشان داد كه اینگونه انتخاب‌ها تحت تأثیر ریسك‌هایی كه به طور ذاتی در هر تصمیم جدید وجود دارد و نیز- همانطور كه در الگوی نتایج پیش‌بینی‌ شده برای هر تصمیم هم آورده شده است- تحت تأثیر درك متفاوت كارآفرینان از این ریسك‌ها و تفاوت در تمایل آنها به پذیرش ریسك، صورت می‌پذیرند.
هدف نمونه ما از كارآفرینان این بود كه تصمیماتی كه دارای سطح بالایی از «تغییرپذیری» در الگوی نتایج پیش‌بینی شده‌شان هستند انتخاب نشود. این اجتناب از «تغییرپذیری» در نتایج این را نشان می‌دهد كه تحلیل حساسیت كه معمولأ برای شرح دادن جذابیت تصمیمات جدید تجویز می‌شود، می‌تواند در ذات ریسك پذیری باشد و می‌تواند سرمایه‌گذاران بالقوه را از سرمایه‌گذاری در شركت‌های آنان بازدارد. رویكردهای جدید برای ارزیابی و ارائه ریسك بنگاه جدید، به غیر از رویكرد سنتی بهترین حالت/ حالت مورد انتظار/ بدترین حالت ، می‌توانند به همان اندازه كه از طریق تحقیق بازار از میزان احتمال پذیرش بازار از كالا یا خدمت جدید بنگاه می‌توان آگاهی یافت، مورد توصیه قرار گیرند.
این مقاله توسط فورلان و مولینس استادان دانشگاه دنور امریکا تهیه شده است. سال چاپ این مقاله 2000 می باشد و در سایت Elsevier قابل دسترس می باشد.


فرمت فایل: WORD , PDF

تعداد صفحات: 12

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط