صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کار شرکت الکتریکی

دانلود گزارش کار شرکت الکتریکی

دانلود گزارش کار شرکت الکتریکی گزارش کارآموزی شرکت الکترونیکی کارورزی گزارش کارآموزی در شرکت الکترونیکی گزارش کارآموزی تاسیسات الکتریکی گزارش کارآموزی تاسیسات الکتریکی ساختمان گزارش کارآموزی آشنایی با تاسیسات الکتریکی دانلود گزارش کارآموزی تاسیسات الکتریکی

According to the electric company

 

 

موضوع : گزارش کار شرکت الکتریکی
معرفی سیستم و فرایند تولید: ابتدا قالب های تزریق پلاستیک و پرس در واحد قالب سازی ساخته می شوند، سپس بر روی دستگاه های تزریق و پرس بسته می شوند و تولید قطعات پلاستیکی پایه ی لامپ های FPL از جنس ABS و کنتاکت های آن  آغاز می شود. این قطعات به واحد های مونتاژ منتقل و مونتاژ و بسته بندی می شوند.
فناوری های تولید: ساخت قالب های تزریق پلاستیک و پرس کنتاکت ها توسط دستگاه های غیر اتوماتیک، تولید قطعات پلاستیکی از جنس ABS به صورت تزریقی، تولید کنتاکت ها توسط پرس اتوماتیک و کوچک دستی.
محصولات تولیدی شرکت: پایه ی لامپ های کم مصرف FPL، پریز برق و تلفن، کانکتور های مهتابی، چراغ های روشنایی محوطه های عمومی و برخی قطعات سفارشی خودرو.
عملکرد تولید در گذشته: این شرکت در گذشته کلید و پریز برق و قطعات هم ردیف تولید می کرده است و به دلیل وجود نقدینگی مناسب توانسته است به سود دهی بالایی دست یافته و در توسعه موفق باشد.
دانلود گزارش کار شرکت الکتریکی
شرکت آیدا الکتریک
فهرست مطالب
 
معرفی شرکت۴
چارت سازمانی۶
محصول انتخابی۷
لیست قطعات۸
نمودار مونتاژ۸
نمودار فرایند عملیات۹
بهبود در فرایند مونتاژ۱۰
نمودار تقدم و تاخر۱۱
محاسبه ی زمان استاندارد۱۲
زمان های مشاهده شده۱۲
ضریب عملکرد۱۲
زمان های نرمال۱۳
محاسبه الونس۱۳
بالانس خط مونتاژ۱۴
پایان۱۵

تعداد صفحات : 15 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود