دانلود گزارش کارورزی شرکت تهویه ساران

دانلود گزارش کارورزی شرکت تهویه ساران شرکت تهویه مطبوع ساران دانلود مقاله کارآموزی در شرکت تهویه دانلود مقاله کارورزی در شرکت دانلود کارآموزی در شرکت تهویه ساران دانلود کارورزی در شرکت تهویه ساران دانلود گزارش کارآموزی شرکت تهویه ساران دانلود گزارش کارورزی شرکت تهویه ساران صنایع تهویه ساران سایت تهویه ساران تهویه مطبوع ساران

Conditioning company internship report Saran

موضوع : گزارش کارآموزی شرکت تهویه ساران
فهرست مطالب
 
درباره ساران: ۲
تاریخچه: ۲
استانداردها: ۳
مقاله های انجام شده: ۴
خط تولید: ۶
واحد تضمین کیفیت شامل: ۶
واحد مهندسی صنایع: ۷
واحد فنی مهندسی: ۸
محصولات: ۱۰
برج خنک کننده فایبرگلاس: ۱۱
فن کویل کانالی: ۱۴
چیلر تراکمی: ۱۴
پکیج یونیت: ۱۷
برج خنک کننده گالوانیزه: ۱۸
هواساز: ۲۰
کندانسورهوایی: ۲۱
یونیت هیتر: ۲۳
چیلر آبی. ۲۵
تعریف چیلر. ۲۵
۱-تعریف چیلرآبی: ۲۵
۲-معرفی اجزاء‌اصلی سیستم تراکمی چیلر آبی. ۲۶
۲-۲ کندانسور CONDENSER.. 29
۲-۳-شیر انبساط (EXPANSION VALVE) 31
کاربرد ۳۳
۲-۴-اواپراتور(Evaporator) 35
۳-تجهیزات کنترلی. ۳۷
۳-۱-شیر مغناطیسی (SOLENOIDVALVE) 37
۳-۲-کنترل کننده فشار رانش(H.P.C) 38
گزارش کارآموزی شرکت تهویه ساران
کارآموزی شرکت تهویه ساران
دانلود گزارش کارورزی شرکت تهویه ساران
مختصری از کارآموزی:
فن کویل:این دستگاه ضمن زیبایی ظاهر خود با امکانات فنی ومصرفی که در ساخت آن بکار برده شده هوای دلپذیر را در گرما و سرما برای محل زندگی شما به ارمغان می آورد مزیت فن کویل نسبت به سیستم های مرکزی وجود کنترل دما برای مکانهای مختلف به صورت مجزا واتوماتیک است. فن کویل ساران از سال ۳۰۰ الی ۱۲۰۰ با ظرفیت هوادهی ۲۰۰ الی ۱۲۰۰ فوت مکعب در دقیقه در انواع ذیل ساخته می شود
-فن کویل زمینی که به دو صورت بالازن دو وزن یا شیب دار می باشد
– فن کوتاه (lo-boy) که زمینی و بالازن می باشد
– فن کویل سقفی که به کابینت یا بدون آن و یا به صورت نیمه تنه(بدون فیلتر آلومنیول) ساخته می شود.
تمامی فن کویل ها از مرغوبترین کویل از لوله مس با فین آلومینیومی ۱۴% در اینچ با راندمان بالا ساخته می شود ومجهز به فیلتر آلومینیومی قابل شستشو می باشد.
بادبزن از نوع سانتریفوژ و از جنس abs با موتور الکتریکی کوپله مستقیم (Direct –Drive) تکفار ۲۲۰ ولت از مارکهای معتبر اروپایی غربی مجهز به کیسه ۳ سرعته می باشد. بدنه دستگاهها از بهترین ورقهای روغنی وگالوانیزه همراه با رنگ آمیزی کوره ای الکترواستاتیک متبوع ساخته می شود.
برج خنک کننده فایبرگلاس:
برج خنک کننده عمل خنک کاری آب مورد نیاز سیستم را انجام می دهد. در برج خنک کننده نوع فایبرگلاس بدنه از جنس فایبرگلاس با کیفیت بالا و پکینگ ها از جنس puc بوده و ضمن دستگاه نیز از نوع ملخی می باشد که به وسیله پولی وفلکه یا گیربکس به الکتروموتور وصل شده است. الکتروموتور استفاده شده از مارک های معتبر اروپایی غربی با درجه حفاظتی ip55 می باشند.
با توجه به اینکه به سه دستگاه از نوع فایبر گلاس می باشد در این برج ها مشکل زنگ زدگی وخوردگی بوجود نخواهد آمد که این امر باعث افزایش طول عمر وکاهش هزینه نگهداری می شود. طراحی استوانه ای شکل این برج ها سبب شده که مکش هوا بهتر انجام شده ودر نتیجه الکتروموتور کوچکتری مورد نیاز باشد کلیه قطعات برج های فایبرگلاس دمونتایه بوده و بر آسانی حمل ونقل و نصب سریع را در محل دارد. وزن این برج ها هم حدود ۲۰% برج های فلزی بوده برای نصب در بام ساختمان های بزرگ وکوچک ایده آل می باشد.
نگهداری وسرویس این برج ها بسیار آسان بوده وبا بازکردن چند پیچ ومهره به راحتی می توان به کلیه قیمت های داخلی برج دسترسی پیدا کرد.

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 31

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط