صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی وب سایت و کار با ASP

دانلود گزارش کارآموزی وب سایت و کار با ASP

دانلود گزارش کارآموزی وب سایت و کار با ASP گزارش کارآموزی asp.net گزارش کارآموزی برنامه نویسی asp گزارش کارآموزی برنامه نویسی کامپیوتر گزارش کارآموزی برنامه نویسی سی شارپ گزارش کارآموزی شرکت برنامه نویسی دانلود گزارش کارآموزی برنامه نویسی دانلود رایگان گزارش کارآموزی طراحی وب سایت دانلود گزارش کارآموزی طراحی وب سایت

ASP

 

موضوع : گزارش کارآموزی وب سایت و کار با ASP
 
 فهرست مطالب

فصل اول/آشنائی با ASP
فصل دوم/دسترسی به بانک اطلاعاتی
فصل سوم/ ساختار پیاده سازی سیستم
فصل چهارم/ اجرای برنامه

مقدمه
افراد به یکی از این دو دلیل، تصمیم به یادگیری تکنولوژی جدید کامپیوتری
می گیرند : یا نیاز دارند یا مجبور هستند.
در دنیای امروز کامپیوترها مخصوصا وقتی پای اینترنت به میان کشیده می شود، هیچ کس همه چیز را نمی داند، بهتر است به این امید باشید که هر وقت لازم باشد ،
می توانید آنرا یاد بگیرید. به طور کلی هیچ فردی نیست که به زبان خاصی برنامه نویسی کند. در یک مقاله مجبور به یادگیری چند یک یا زبان یا تکنولوژی کامپیوتری نشود و خط مستقیمی را طی کند.
اخیرا همین اتفاق در مورد در یک مقاله Active Server Page افتاد. قبل از آن هیچ تلاشی برای یادگیری ASP نکرده بودم . از روی اینترنت منابعی را بررسی کردم. ولی اصل موضوع کامل نبود . تنها روشی که من را به سمت یادگیری پیش برد ساختن مقاله به طور عملی بود. بهتر است برای فرا گرفتن مطلبی که درباره اش چیزی
نمی دانیم یک مقاله عملی بسازیم و کار را از ابتدا تا انتها دنبال کنیم ، در اغلب اوقات باعث می شود جزئیات مطلب را نیز یاد بگیریم.

چکیده:

این مقاله با زبان VBScript در محیط برنامه نویسی ASP نوشته شده است. مزیت ASP در این است که می توان امنیت سایت را تضمین کرد. و همچنین می توان به راحتی فایل ها را در نرم افزارهای طراحی صفحات وب باز کرد و کارهای جانبی را در آن انجام داد، یعنی می توان به راحتی با این نرم افزارها آنها را link کرد. مثل Link کردن با FRONT PAGE .
این مقاله شامل یک پایگاه داده ای است که درآن مشخصات دانشجو و نام استاد راهنما و عنوان مقاله ثبت شده است و همچنین این برنامه قابلیت حذف و اضافه و ویرایش مطالب موجود در پایگاه داده را دارد.
همچنین لیستی برای نشان دادن کلیه اطلاعات موجود در پایگاه داده دارد. برای ورود به برنامه باید Password و User name را در ابتدای برنامه وارد کرده و سپس وارد صفحه اصلی می گردد.
این برنامه با IIS در ویندوز XP و ویندوز NT وهمچنین بوسیله Personal Web Server در ویندوزهای ۹۸ و ۲۰۰۰ قابل اجراست.


تعداد صفحات : 65 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود