صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » مدیریت  »  دانلود گزارش کارآموزی کنترل فرآیند آماری STATISTICAL PROCESS CONTROL “SPC”

دانلود گزارش کارآموزی کنترل فرآیند آماری STATISTICAL PROCESS CONTROL “SPC”

دانلود مقاله کارورزی رشته مدیریت با عنوان دانلود گزارش کارآموزی کنترل فرآیند آماری STATISTICAL PROCESS CONTROL “SPC” در قالب ورد و قابل ویرایش و در ۴۸ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود گزارش کارآموزی کنترل فرآیند آماری STATISTICAL PROCESS CONTROL “SPC”

مقدمه:
اصل بقای هرسازمانی، ارایه محصولات و خدمات با کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی و خواست مشتری است. شرکت شتاب کار با بینش جهانی شدن در زمینه تولید قطعات خودرو و ایجاد سازمانی نمونه، پیشرو و تأثیرگذار دراقتصاد ایران یکی از شرکت‌هایی است که کیفیت، رضایت مشتری و بهبود مستمر، پایه تمامی فرآیندهای آن می‌باشد و باتوجه به اینکه اهتمام کلیه کارکنان ارایه محصولات و خدمات با کیفیت است، لذا اجرای مقاله SPC در دستور کار واحدهای تولیدی این شرکت قرارگرفته است. دراین راستا شرکت شتاب کار کنترل فرآیند آماری (SPC) را درخط استکان تایپت واحد شماره یک خود به صورت آزمایشی اجرا نموده و پس از حصول نتایج موردنظر و با استفاده از تجربیات اکتسابی این ابزار را به سایر خطوط و واحدهای تولیدی خود تعمیم داد.
دراین مقاله سعی گردیده تا ضمن معرفی شرکت شتاب کار و بیان تاریخچه اجرای SPC در آن، مراحل اصلی انجام SPC دراین شرکت و نتایج حاصله از آن به اختصار بیان گردد. به امید آنکه این نوشتارگامی هرچند کوچک درجهت معرفی و اشاعه فرهنگ استفاده از این ابزار دربین صنایع این مرز و بوم گردد.

فهرست مطالب
عنوان
آشنایی با شرکت شتاب کار
تاریخچه مقاله SPC در شرکت شتاب کار
مراحل انجام کار
۱-۳ فصل اول ـ مفاهیم کلی
۲-۳ فصل دوم ـ مراحل پیاده‌سازی
۳-۳ فصل سوم ـ‌ نمودارهای کنترلی
۴-۳ فصل چهارم ـ جمع‌بندی ـ نمودار و جدول
نتایج بدست آمده


تعداد صفحات : 48 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود