صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » فنی و مهندسی » عمران  »  دانلود گزارش کارآموزی فونداسیون

دانلود گزارش کارآموزی فونداسیون

دانلود مقاله گزارش کارآموزی فونداسیون

دانلود مقاله گزارش کارآموزی فونداسیون – گزارش کارورزی رشته عمران و معماری
مقدمه
اینجانب حامد خاک زاد دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور گذراندن دوره کارآموزی تحت نظر استاد محترم جناب آقای مهندس کامور از مورخه ../../.. در کارگاه ساختمانی شرکت مهندسین مشاور طرح پویش مشغول به کار شدم، گزارش پیش رو را برای این دوره تهیه، تنظیم و تقدیم استاد محترم مینمایم.

اصولاً کارهایی که برای احداث یک سازه صورت میگیرد بسیار گسترده است و به علت محدود بودن زمان کارآموزی، نمیتوان تمام کارهای انجام شده را مشاهده نموده و از نزدیک لمس کرد. این گزارش شامل آشنایی کلی با محل کارآموزی و مشخصات مقاله و شرح کارهای انجام شده در طول حضور اینجانب به عنوان کارآموز تنظیم شده است. محل کارآموزی یک زمین با متراژ ۸۳۲ مترمربع واقع در میدان صادقیه بزرگراه اشرفی اصفهانی بعد از بزرگراه جلال آل احمد میباشد که در طول مدت کارآموزی شاهد اجرای عملیات تجهیز کارگاه، پیاده کرده نقشه، گودبرداری، پی کنی، آرماتورگذاری پی و قالب بندی فونداسیون و نهایتاً بتن ریزی فونداسیون بودم.
در اینجا لازم میدانم از زحمات مهندسین مقاله به ویژه آقای مهندس حیدری سرپرست محترم کارگاه نهایت تشکر و قدردانی را اعلام نمایم.

فهرست مطالب
مقدمه
مشخصات مقاله
محل احداث مقاله
آماده سازی محوطه و تجهیز کارگاه
پیاده سازی نقشه
گودبرداری
پی کنی و پی سازی
قالب بندی
آرماتوربندی
بتن سازی و بتن ریزی فونداسیون
مشکلات بتن تازه
عکس های مقاله
نقشه های مقاله


تعداد صفحات : 27 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود