دانلود گزارش کارآموزی شرکت سهامی مخابرات تهران

دانلود گزارش کارآموزی شرکت سهامی مخابرات تهران دانلود گزارش کارورزی گزارش کارآموزی شرکت مخابرات گزارش کارآموزی کامپیوتر در مخابرات گزارش کارآموزی برق مخابرات گزارش کارآموزی حسابداری مخابرات گزارش کارآموزی رشته مخابرات گزارش کارآموزی در مورد مخابرات گزارش کارآموزی رشته حسابداری در مخابرات گزارش کارآموزی در شبکه هوایی مخابرات

Telecommunication Company of Tehran

 

موضوع : گزارش کارآموزی شرکت سهامی مخابرات تهران

فهرست مطالب

مقدمه
بخش اول : شرکت مخابرات
الف:کلیات
۱- تاریخ تأسیس شرکت:
۲- شخصیت حقوقی شرکت:
۳- اهداف کلان شرکت:
۴- مأموریت:
۵- سیاستها و خط مشی:
۶- ارکان و تشکیلات کلی شرکت:
۷- ترکیب مجمع عمومی:
۸- ترکیب هیأت مدیره و مدیر عامل:
ج:اساسنامه شرکت ارتباطات
فصل اول : کلیات
فصل دوم:موضوع فعالیت و وظایف شرکت
فصل سوم: ارکان شرکت
فصل چهارم: امور مالی
د:اهم وظایف شرکت ارتباطات زیرساخت
ه:چارت سازمانی
و:توانمندی های فنی و تجهیزاتی شرکت مخابرات
مراکز تلفنی:
۱-مراکز شهری
۲-مراکز بین شهری
۳-مراکز بین الملل
ز:سیستم های انتقال
۱- فیبر نوری
فیبر نوری در ایران
مهمترین مقاله های فیبرنوری ایران
۱- مقاله TAE
۲- مقاله جاسک – فجیره
۳- مقاله فیبرنوری برنامه پنج ساله اول، دوم و سوم
۲- مایکروویو
ح:کدهای خدماتی ۱- کدهای خدماتی شهری
۲- کدهای خدمات بین شهری
۳-رومینگ بین الملل
ط:فناوری جدید
ی:عملکرد شرکت ارتباطات زیر ساخت
بخش دوم: امور مشترکین
محلهای ارائه خدمت
توصیه ها و توضیحات

مقدمه
در عصری که به عصر ارتباطات و اطلاعات موسوم است و مخابرات به عنوان زیربنای زیربناها شناخته شده است توانمندی کشورها با توانمندی های مخابراتی پیوندی عمیق دارد. چرا که شبکه های مخابراتی زیرساخت اقتصادی قرن بیست و یکم را تشکیل می دهند و از بعد فرهنگی نیز شبکه ها و توانمندی مخابراتی ابزاری نوین برای به خدمت گرفتن تکنولوژی آموزش از دور محسوب و تحولی را برای آموزش ایجاد کرده است و این تغییرات به حدی است که امروزه ارتباطات ابزار اساسی توسعه بوده و گاهی عدالت اجتماعی را با این معیار می سنجند که کشورها با موضوع تکنولوژی اطلاعات و آموزش چگونه برخورد می کنند.
شرکت مخابرات ایران از سالها پیش و خصوصا از آغاز برنامه پنج ساله اول با درکی عمیق از تحولات جهانی و نقش ارتباطات به عنوان پیش شرط توسعه اقتصادی به آخرین تحولات تکنولوژی مجهز شده و گسترش وسیع ارتباطات را در هر لایه ای از اقتصاد جامعه جزو اهداف و برنامه های خویش منظور و در نیل به این اهداف موفق بوده است.
افزایش حجم امکانات مخابراتی به بیش از ۴ برابر از آغاز سال ۱۳۶۷ تاکنون و به خدمت گرفتن تکنولوژی نوین نظیر فیبر نوری، سوئیچهای دیجیتال و تکنولوژی هایی نظیر: SDA ،ATM وCCS7 ، این توفیق را برای شرکت مخابرات ایران فراهم نموده است که به عنوان یکی از توانمندترین شرکتهای مخابراتی منطقه مطرح باشد.
با توسعه سریع فناوری های ارتباطی، نقش تعیین کننده ای ابزارهای ارتباطی به ویژه تلفن همراه در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی، روز به روز افزایش یافته و با توجه به تنوع خدمات آن، کاربردهای وسیع می یابد.
سرویس های انتقال مکالمه، انتظار مکالمه، پیام کوتاه متنی(SMS)، پیام کوتاه صوتی (VMS)، پیام کوتاه چند رسانه ای (MMS)، دیتا بر روی تلفن همراه و… همه از جمله قابلیت ها و امکاناتی است که بسیاری از آنها هم اینک فعال است و برخی دیگر از این سرویس ها به زودی به مشتریان ارائه می شود.
شناخت و آگاهی مشترکان و تلفن همراه از نحوه ی ارائه این خدمات و سایر خدمات جنبی، می تواند آنان را در بهره برداری مفید از این ابزار کارآمد ارتباطی یاری رساند.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 47

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط