صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » گزارش کارآموزی  »  دانلود گزارش کارآموزی در خدمات کامپیوتری

دانلود گزارش کارآموزی در خدمات کامپیوتری

مقاله کارآموزی در خدمات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی در خدمات کامپیوتری دانلود رایگان گزارش کارآموزی در خدمات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی در یک شرکت خدمات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر در خدمات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی در شرکت خدمات کامپیوتری دانلود رایگان گزارش کارآموزی در شرکت خدمات کامپیوتری

Computer Services

گزارش کارآموزی در خدمات کامپیوتری


فهرست  مطالب
مقدمه
معرفی محل کاراموزی
فعالیتهای کامپیوتری
فعالیتهای انجام شده
نصب ویندوز
نصب لینوکس
انتخاب اغنواع دیگر نصب
نصب کارت گرافیک
پارتیشن بندی وفرمت کردن هارددیسک
کارت گرافیک
مشخصات فنی مادربورد
RAM
اشکالات رخ داده در هنگام راه اندازی سیستم
کارت گرافیگ توسط تست ..FINAL REALITY
عناوین مربوط به شرح تفضیلی اموخته ها و ضمائم
گزارش هفتگی
منابع و ماخذ مورد استفاده


مقدمه:
درس کاراموزی در طول دوران تحصیل یک دانشجو خصوصا در رشته های فنی ومهندسی بدلیل ارزش زیاد در اموزش عملی اموخته های تئوری از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم به یاداوری است که هدف از این واحد این نیست که کاراموز صرفا مدتی را در یک محیط کاری مرتبط با رشته خود طی کند. بلکه فرض این است که کاراموز در یک تیم موجود کاری به انجام یک مقاله پذیرفته میشود واز نزدیک با کار انها اشنا شده وبا مسائل ومشکلات اجرای مقاله برخوردار میکند.


بنابراین کاراموز به محیط بیرون از محل تحصیل فرستاده میشود تا کار بیاموزد نه اینکه عهده دارانجام کاری شود.
انچه پیش رو دارید گزارشی ازفعالیت کاراموزی اینجانب درخدمات کامپیوتری کوثراست.
فعالیتهای انجام شده شامل راه‌اندازی سیستمهای سفارشیخدمات کامپیوتری کوثر و یک تحقیق عملی در  زمینه‌ عوامل ثأثیر‌گذار در گرافیک کامپیوتری می‌باشد .
در حین راه‌اندازی سیستمهای خدمات کامپیوتری اشکالات سخت‌افزاری متعددی روی می‌داد که  نحوه   تشخیص علت ومرتفع کردن این اشکالات در بخش گزارشات آمده است .
از آنجا که کار کردن بر روی سخت‌افزار یک کامپیوتر نیاز به آشنایی با قطعات سخت­افزاری   کامپیوتر دارد ، مطالعات و مشاهداتی در زمینه‌ قطعات سخت‌افزاری بعمل آمد که بخشی از  آنها در قسمت گزارشات آمده است .


قسمت پایانی گزارش را فرمهای گزارش هفتگی و ماهانه تشکیل می‌دهند که حاوی شرح  عملکردها و فعالیتها در مدت کار‌آموزی می‌باشند


تعداد صفحات : 59 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود