دانلود گزارش کارآموزی تاسیسات شرکت لوله سازی اهواز

دانلود گزارش کارآموزی تاسیسات شرکت لوله سازی اهواز گزارش کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز گزارش کارآموزی لوله سازی کارآموزی شرکت لوله سازی کارآموزی برق کارخانه لوله سازی فارسیت گزارش کاراموزی لوله سازی تاریخچه شرکت لوله سازی اهواز شرکت لوله سازی اهواز کارخانه لوله سازی

 

Ahwaz Pipe

 

کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز – تاسیسات
عنوان
تشکر و تقدیر
مقدمه
بخش ۱
توضیحات در مورد سایت تصفیه خانه پساب صنعتی و فاضلاب شرکت لوله سازی اهواز
فلودیاگرام سیستم پسآب صنعتی
فلودیاگرام تصفیه خانه فاضلاب
مشخصات تجهیزات مخازن تصفیه خانه فاضلاب
بازدید و کنترل روزانه تأسیسات سایت آبرسانی
بخش ۲
توضیحاتی در مورد سایت آبرسانی شرکت لوله سازی اهواز
شستشوی سیستم کربن اکتیو
تولید آب نرم و احیاء کردن سیستم سختی گیرها
تولید آب صنعتی یه دمین
احیاء و شستشوی سیستم R-O
شستشوی فیلترهای شنی
بخش ۳
توضیحات در مورد تجهیزات سرمایش و گرمایش شرکت لوله سازی اهواز
سرمایش و گرمایش
جیلرها
پمپها
بویلرها
برج خنک کن
جیلرهای آب
بررسی یک سیکل تبرید
کمپرسور
کندانسور
اواپراتور
برج خنک کن
نصب چیلر
راه اندازی جیلر
اگر کمپرسور کار نکند
روغن کمپرسور
تشکر و تقدیر:
در ابتدا لازم است تشکر و تقدیری از مسئولین محترم شرکت لوله سازی اهواز داشته باشیم که از هیچ گونه کمکی فروگذار نکردند و در هر گونه کاری ما را یاری دادند.
ابتدا لازم است از مسئول آموزش آقای نیلیچی تشکر و قدردانی کنم و سپس تشکر خاصی از آقای مهندس مقدم که از هیچ گونه کمکی واقعاً فروگذاری نکردند داشته باشم.
مقدمه:
گسترش شهرنشینی و ایجاد روزافزون مجتمعهای مسکونی و ساختمانهای مرتفع از یک طرف و مسئله تأمین اقتصادی هوای مطبوع و مناسب به نیاز ساکنین و اقتضای نوع ساختمان از سوی دیگر موجب پیشرفت سریع تکنیکهای سرمایش و گرمایش در نیم قرن اخیر شده است به طوری که حرارت مرکزی و تهویه مطبوع خود به چندین شاخه تخصصی تقسیم می شود که احاطه و اشراف کامل بر تمامی جزئیات سیستمهای متعارف در سطح جهان شاید پس از سالها مطالعه و تجربه عملی نیز حاصل نشود ولی کلیه سیستمهای حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، قطع نظر از نوع آنها بر پایه اصول در دست یابی به یک سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب نقشی تعیین کننده دارد.
هوا مایه زندگی و نیاز به آن بیش از نیاز به آب و غذا می باشد. مقدار متوسط هوائی که یک انسان بالغ در یک شبانه روز تنفس می کند تقریبا ۱۵kg است در حالیکه غذا و آب به ترتیب ۲٫۵,۱٫۵kg است. آدمی بدون غذا تقریبا ۵ هفته و بدون آب ۵ روز زنده می ماند ولی بدون هوا بیش از چند دقیقه قادر به ادامه زندگی نیست.
هوا مخلوطی از گازهای مختلف است که قسمت اعظم آن را گازهای نیتروژن و اکسیژن تشکیل می دهد.
هوای سالم و طبیعی به طور تقریب شامل ۷۸% نیتروژن و ۲۱% اکسیژن، ۹۳% آرگون و ۰۳/۰% گاز کربنیک و مقادیر بسیار جزئی نئون- هلیوم- کریبتون و غیره می باشد.


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 33

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط