دانلود گزارش کارآموزی اجرای اسکلت فلزی

دانلود گزارش کارآموزی اجرای اسکلت فلزی گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت فلزی مقاله کارورزی رشته عمران گزارش کارآموزی عمران اسکلت فلزی دانلود گزارش کارآموزی اسکلت فلزی گزارش کارآموزی اسکلت فلزی گزارش کارآموزی ساختمان فلزی گزارش کارآموزی عمران ساختمان فلزی گزارش کارآموزی صنایع فلزی گزارش کارآموزی عمران اسکلت فلزی دانلود رایگان گزارش کارآموزی ساختمان فلزی

Steel Training

 

موضوع : گزارش کارآموزی اجرای اسکلت فلزی

فهرست مطالب

مقدمه ۱

بتن مگر ۲

میلگرد گذاری کف پی ۲

صفحه زیر ستون ۳

دلایل استفاده از صفحه زیر ستون ۳

نحوه کارگذاشتن بولت و صفحه زیر ستون ۴

در نحوه اتصال ستون به صفحه زیر ستون نکاتی باید رعایت شود ۴

نحوه ساخت ستون و تیر در کارگاه ۵

روش ساخت و نوع ستون استفاده شده ۶

ساخت پل اصلی و فرعی ۷

تیرهای لانه زنبوری ۷

هدف از ساخت تیرهای لانه زنبوری ۷

محاسن و معایب تیر لانه زنبوری ۸

طریقه اتصال پل به ستون ۹

اتصال با نبشی نشیمن ۹

اتصالات در ساختمانهای فلزی ۱۰

الف ) اتصال در تکیه گاه ساده (مفصلی) ۱۱

ب) اتصال در تکیه گاه نیم گیر دار ۱۱

ج ) اتصالات در تکیه گاه گیر دار (صلب) ۱۲

بادبند ۱۲

اجرای اسکلت فلزی
دانلود گزارش کارآموزی اجرای اسکلت فلزی

مقدمه :
قبل از پیاده کردن نقشه روی زمین اگر زمین ناهموار بود یا دارای گیاهان و درختان باشد باید نقاط مرتفع ناترازی که مورد نظر است برداشته شود و محوطه از کلیه گیاهان و ریشه ها پاک شود.
برای پیاده کردن نقشه فونداسیون اسکلت فلزی ابتدا شمال جغرافیای ینقشه را با جهت شمال جغرافیایی محلی که قرار است مقاله در آن اجرا شود منطبق می کنیم به این کار توجیه نقشه می گویند. پس از این کار یکی از محورها را محور طولی یا عرض که موقعیت آن روی نقشه مشخص است .بر روی زمین ، حداقل با دو میخ در ابتدا و انتها پیاده می کنیم با این امتداد «محمر مبنا» گفته می شود؛ حال سایر محورهای طولی و عرضی را از روی محور مبنا مشخص می کنیم.
مکات فنی و اجرای یمربوط به گودبرداری (خاکبرداری) ، داشتن اطلاعات اولیه از زمین و نوع خاک از قبیل مقاومت فشاری نوع خاک بویژه از نظر ریزش بودن وضعیت آب زیرزمینی عمق یخبندان و سایر ویژگیهای فیزیکی خاک که با آزمایش از خاک آن محل مخص می شود ، بسیار ضروری است.
در گودبرداری پی هنگام اجرای زیرزمین ممکن است جداره ریزش کند یا اینکه زیر پی مجاور خالی شود که با وسایل مختلفی باید شمع بندی و حفاظت جداره صورت گیرد به طوری که مقاومت کافی در برابر بارهای وارده داشته باشد یکی از راه حل های جلوگیری از ریزش خاک و پی ساختمان مجاور اجراء جزء به جزء است که ابتدا محل فونداسیون ستون ها اجرا شود و در مرحله بعد ، پس از حفاری تدریجی ، اجرای دیگر دیوار سازی انجام گیرد.
بتن مگر :
بتن مگر که به آن بتن لاغر یا بتن کم سیمان هم می گویند اولین قشر پی سازی در پی های نقطه ای می باشد مقدار سیمان در یتن مگر در حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلوگرم در متر مکعب است و با دلائل زیر اجرا می شود :
۱- برای جلوگیری از تماس مستقیم بتن اصلی پی با خاک
۲- برای ریگلاژ کف پی و ایجاد سطح صافی برای ادامه پی سازی
ضخامت بتن مگر در حدود ۱۰ سانتیمتر می باشد و معمولا (چوبی یا آجری) از روی بتن مگر شروع می شود


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 25

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط