صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » پروژه  »  دانلود پروژه صنعت گردشگری

دانلود پروژه صنعت گردشگری

دانلود مقاله صنعت گردشگری مقاله صنعت گردشگری دانلود کتاب شناخت صنعت گردشگری دانلود کتاب خدمات صنعت گردشگری مشکلات صنعت گردشگری در ایران مقاله تعریف صنعت گردشگری بازاریابی در صنعت گردشگری اهمیت صنعت گردشگری کارآفرینی در صنعت گردشگری مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری تاریخچه صنعت گردشگری در ایران مقاله در مورد صنعت گردشگری

Tourism Industry

 

صنعت گردشگری
فهرست مطالب
۲-۱- محصولات صنعت گردشگری
تورگردان ها
جایگاه تورگردانها در بازار توریسم
انواع تورگردانان
۱) تورگردانان بازار انبوه
۲) تورگردانان تخصصی
۳) تورگردانان داخلی
۳) تورگردانان تورهای ورودی
فصلی بودن فعالیت های تورگردانی
برنامه ریزی، بازاریابی و اجرای تور
برنامه ریزی یک بسته سفر
صنعت هتلداری و خدمات اقامتی
عوامل مهم در صنعت هتلداری/ میهمانخانه ها
موقعیت محل
فصلی بودن تقاضا
هزینه ثابت بالا
نرخ اشغال اتاق ها
برخوداربودن از مزیت رقابتی
طبقه بندی و احدهای اقامتی
انواع تأسیسات اقامتی
۱- هتل ها
۲- اتاق و صبحانه
۳- متل
۴- مسافرخانه
۵- زائرسرا
۶- اتاق و خانه اجاره ای
۷- پلاژ
۸- مجموعه های مشارکتی زمانی
۹- کاروان
۱۰- مراکز تفریحی
۱۱- کمپینگ
معیارهای درجه بندی هتلها
هتل یک ستاره
معیارهای هتل یک ستاره
هتل دو ستاره
معیارهای هتل دو ستاره
هتل سه ستاره
معیارهای هتل سه ستاره
هتل چهار ستاره
معیارهای هتل چهارستاره
هتل پنج ستاره
کیفیت اتاق ها
معیارهای هتل پنج ستاره
کارکنان در هتل های پنج ستاره
هتلداری و مدیریت هتل ها
تعریف و انواع رستوران
تعریف جاذبه گردشگری
جاذبه های طبیعی
جاذبه های مصنوعی
صنعت گردشگری
گردشگر کسی است که به منظوری غیر ازکار و کسب درآمد برای مدتی بیش از یک شب و کمتر از یکسال به سرزمنین جز اقامت گاه خود وارد می شود و در آن اوقات را سپری می کند و صنعت گردشگری آمیزه ای از فعالیت های گوناگون از حمل و نقل و تغذیه تا اقامت و مدیریت رویدادها است که در جهت خدمت رسانی به گردشگران، به صورت زنجیره ای بهم پیوسته ایفای نقش می کنند. براساس تعریف بازدیدکنندگان یک روزه و تفرجگران نیز در تعریف گردشگر وارد شده اند. گردشگری( توریسم) عبارتی است که کلیه فعالیت هایی که گردشگران در هنگام سفر انجام می دهن و به ایشان مرتبط می شود را دربرمی گیرد و این می تواند شامل؛ برنامه ریزی برای سفر، جابجایی میان مبدأ و مقصد، اقامتگاه و نظایر آن باشد.
این تعریف شامل چهار مرحله از رفتار مصرف کننده است که گاه با یکدیگر هم پوشانی دارند.
۱- فعالیت های قبل از سفر که شامل کسب اطلاعات در مرحله پیش از سفر ازمنابع گوناگون از جمله دوستان و خانواده، بروشورهای گردشگری، و نظایر آن، ذخیره جا برای سفر در اسباب حمل و نقل واقامتگاه یا بطور کلی برنامه و بسته سفر، و بالاخره آماده شدن برای سفر است.
۲- انجام سفر از مبداء به مقصد که ممکن است مدتی بیش از یک روز را دربرگیرد


تعداد صفحات : 126 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود