دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

دانلود پرسشنامه questionnaire استاندارد با عنوان دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه، تفسیر و روایی – پایایی این پرسشنامه به صورت word و پرسشنامه دارای ۷ صفحه می باشد.  در زیر به مختصری از  آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی
(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،مقاله بیس،مولفه، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)

پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی توسط پینتریچ و در گروت ساخته شده است. این پرسشنامه با ۴۷ عبارت در دو بخش باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی ( راهبردهای شناختی و فراشناختی )تنظیم شده است. خرده مقیاس راهبردهای یادگیری خودتنظیمی شامل ۲۲ عبارت بوده و سه وجه از خودتنظیمی تحصیلی یعنی راهبردهای شناختی، راهبردهای فراشناختی و مدیریت منابع را می سنجد. راهبردهای شناختی ۱۳ عبارت را به خود اختصاص داده است.

روایی و پایایی پرسشنامه
پینتریج و در گروت(۱۹۹۰) در بررسی روایی این پرسشنامه بااستفاده از روش تحلیل برای مقیاس باورهای انگیزشی سه عامل خودکارآمدی،ارزشگذاری درونی و اضطراب امتحان و برای مقیاس راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دو عامل استفاده از راهبردهای شناختی و استفاده از راهبردهای فراشناختی و مدیریت منابع را به دست آوردند.موسوی نژاد(۱۳۷۶) برای بررسی روایی این پرسشنامه از روش روایی محتوایی و تحلیل عاملی استفاده کرد. برای تعیین پایایی راهبردهای شناختی سطح پایین، سطح بالا و خودنظم دهی فراشناختی ضرایب آلفای ۹۸%و ۷۹% و ۸۴% را استخراج کرد.

پایایی و روایی: دارد (خارجی و ایرانی  )
مولفه: دارد(سوالات مرتبط مشخص است)
مقاله بیس: دارد(یک مقاله فارسی)
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 7

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط