صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » جغرافیا  »  دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک

دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک

دانلود تحقیق و مقالات رشته جغرافیا کشاورزی با عنوان دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش و در ۴۵ اسلاید گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک

لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه دانلود پاورپوینت نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک قرار داده شده است ۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد ۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد ۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار نخواهند گرفت

اسلاید ۱ :
بیان مسأله تحقیق
احداث سد توانسته است به توسعه کشاورزی منطقه کمک نماید، به عبارت دیگر احداث سد بر شاخص اصلی توسعه یعنی کشاورزی و افزایش درآمد تاثیر داشته است

اسلاید ۲ :
اهمیت مسئله تحقیق
nدر این است که با کسب آگاهی از توانمند یها و امکانات این دهستان، می‌توان برنامه‌ریزی‌های دقیق و صحیح جهت توسعه ی روستایی این منطقه نمود که این امر خود موجب توسعه ی ملی خواهد شد.

اسلاید ۳ :
فرضیّات تحقیق
nفرضیه اول:
nاحداث سد باعث افزایش سطح زیر کشت در محدوده ی مورد مطالعه شده است.

فرضیه دوم:
احداث سد باعث افزایش درآمد در بین روستاهای برخوردار از شبکه آبیاری سد شیرین دره شده است.

اسلاید ۴ :
روش تحقیق
nروش کتابخانه‌ای
nروش اسنادی و آرشیوی
nروش میدانی

اسلاید ۵ :
مشکلات تحقیق
۱- کمبود منابع در مورد دهستان مورد مطالعه؛
n2- عدم مساعدت و همکاری برخی از ادارات در ارائه آمار و اطلاعات .

اسلاید ۶ :
موقعیت جغرافیایی ، حدود و وسعت دهستان :
این دهستان بین ۳۷:۳۵ تا ۳۸:۵۴ عرض جغرافیایی و ۵۵:۳۰ تا ۵۷:۱۵ طول جغرافیایی قرار گرفته است .
دهستان اترک ۵/۱۴۵۰ کیلومتر مربع وسعت دارد،
در محدوده این دهستان ۴۴ روستا و ۴۰مزرعه و مکان وجود دارد

اسلاید ۷ :
برای بررسی وضعیت آب و هوای منطقه مورد مطالعه و تعیین نوع اقلیم آن به علت عدم وجود ایستگاه هواشناسی در دهستان اترک از آمار ایستگاه هواشناسی شهرستان بجنورد استفاده شده است.

میانگین درجه حرارت در فصل تابستان بیشتر از سایر فصول می‌باشد که بیانگر گرمای شدید در این فصل می‌باشد. این دهستان دارای حداکثر درجه حرارت ۶/۳۱ درجه سانتی‌گراد در تیرماه و حداقل درجه حرارت ۰/۳- درجه سانتی‌گراد در دی‌ماه می‌باشد که تفاوت آن ۶/۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

میانگین یارندگی سالانه ۲۶۷ میلیمتر

اسلاید ۸ :
nفرضیه دوم:
nاحداث سد باعث افزایش سطح زیر کشت در محدوده ی مورد مطالعه شده است.
در روستای چوپلی تپه میزان سطح زیر کشت محصولات زراعی قبل از احداث سد ۳۷۵ هکتار بوده که بعد از احداث سد به ۴۱۰ هکتار افزایش یافته است که ۳۵ هکتار به سطح زیر کشت این روستا اضافه شده است که باعث افزایش درآمد روستا بعد از احداث سد شده است.

در روستای عشق آباد میزان سطح زیر کشت محصولات زراعی قبل از احداث سد ۵۳۰ هکتار بوده که بعد از احداث سد به ۶۳۹ هکتار افزایش یافته است و ۱۰۹ هکتار به سطح زیرکشت این روستا اضافه شده است که معمولاً به علت دوبار کشت شدن زمین بعد از احداث سد می‌باشد و بعد از برداشت محصول گندم در فصل تابستان نیز هندوانه و چغندر قند کشت می‌شود و این افزایش سطح زیر کشت قاعدتاً منجر به افزایش درآمد روستائیان می‌شود.

اسلاید ۹ :
در روستای کیکانلو میزان سطح زیر کشت محصولات زراعی قبل از احداث سد ۵۵۵  هکتار و بعد از احداث سد به ۶۷۰هکتار افزایش یافته است که حدود ۱۱۵ هکتار به سطح زیر کشت این روستا اضافه شده است که افزایش سطح زیر کشت باعث افزایش درآمد روستائیان می‌شود.

در روستای محمد آباد میزان سطح زیر کشت حصولات زراعی قبل از احداث سد ۸۰۸ هکتار و بعد از احداث سد به ۸۲۵ هکتارافزایش یافته است که حدود ۲۰ هکتار به سطح زیر کشت این روستا اضافه شده است که باعث افزایش درآمد روستا بعد از احداث سد می‌شود.


تعداد صفحات : 45 | فرمت فایل : پاورپوینت

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود