دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

دانلود تحقیق و مقالات رشته مدبریت با عنوان دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران در قالب powerpoint و قابل ویرایش و در ۲۷ صفحه گرد آوری شده است. در زیر به مختصری از آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است.

دانلود پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

مقدمه :
جهانگردییکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

تاریخچه و تعریف گردشگری
ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
دو تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .

تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی
« کاتلر »
فرایند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با یکدیگر برآورد می سازند .

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه گردشگری
تعریف بازاریابی
بازاریابی گردشگری ( خدمات )
فرایند بازاریابی گردشگری
منابع و ماخذ


فرمت فایل: powerpoint

تعداد صفحات: 27

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط