دانلود مقاله قوانین راهنمایی و رانندگی در نیروی انتظامی

دانلود مقاله قوانین راهنمایی و رانندگی در نیروی انتظامی مقاله راهنمایی و رانندگی مقاله در مورد راهنمایی و رانندگی مقاله قوانین راهنمایی و رانندگی مقاله درباره راهنمایی و رانندگی تحقیق مقاله درباره ی راهنمایی و رانندگی مقاله پلیس راهنمایی رانندگی مقاله نیروی انتظامی

Traffic

قوانین راهنمایی و رانندگی در نیروی انتظامی
فهرست مطالب
احترام به قوانین راهنمایی رانندگی از کودکی
سرعت و ایمنی رانندگی
توصیه پیشگیرانه در رانندگی
توصیه پیشگیرانه در تردد شهری
توصیه پیشگیرانه در مسافرکشی
توصیه پیشگیرانه در سفر
توصیه پیشگیرانه در موتور سواریتذکرات مهم نیروی انتظامی به رانندگان
۱-از انتقال مسافرین مشکوک به اخاذی و سرقت به عنف خوداری نموده و موارد مشکوک را سریعا به نیروی انتظامی اعلام نمائید .
۲- شبها و صبح زود از انتقال مسافرین جوان و مشکوک که کرایه بالاتری پیشنهاد میکنند خودداری نمائید زیرا احتمال بروز اتفاقات تاگوار وجود دارد.
۳-در حین انتقال مسافرین مواظب حرکات مشکوک آنها باشید و از خود در برابر حملات احتمالی آنان مراقبت نمائید.
۴- حتی الامکان از انتقال مسافر به مناطقی که آشنائی ندارید خودداری نمائید و در صورت انتقال سعی کنید از مسیر های اصلی و پر جمعیت تردد نمائید.
۵- سارقین گاهی تحت پوشش های خانوادگی رانندگان را به مناطق خلوت و زیر پل ها هدایت کرده اقدام به اخاذی و سرقت اتومبیل می نمایند ،لذاتوصیه می گردد به محض به محض برخورد با این قبیل مسافرین هوشیارانه عمل نمائید.
۶- سارقین بعضا در مناطق خلوت و کم تردد به بهانه تمام کردن بنزین مستقر شده از رانندگان عبوری تقاضای بنزین می نمایند سپس در یک فرصت مناسب با همدستان خود که در فاصله کمتری قرار دارند به هم ملحق شده آنها را به مناطق خلوت سوق می دهند و مبادرت به سرقت به عنف می نمایند.
۷- گروهی از سارقین به منظور اغفال راننده در یک مسیر و در فواصلی اندک قرار گرفته بعنوان مسافر سوار می شوند و در فرصت مناسب با همکاری یکدیگر مبادرت به سرقت خودرو و اخاذی از راننده می نمایند.
۸- در حین مواجه با تهدید از طرف سارقین و درگیری با آنها لازم است توصیه های زیل را انجام دهید:
الف: سوئیچ را به خارج از اتومبیل و محلی که پیدا کردن آن مشکل است پرتاب کنید.
ب: در صورت داشتن سوئیچ مخفی دور از دید متجاوزین آن را بکار اندازید .
۹- به هنگام حمل مسافر از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از طرف مسافرین خودداری نمائید زیرا ممکن است با مسموم کردن شما مبادرت به سرقت خودرو نمایند.
۱۰- در نقل و انتقال مسافرین بین شهری ، علی الخصوص شبها به هیچ وجه بنا به درخواست آنان از مسیر اصلی خارج نشوید چرا که امکان دارد دامی گسترده باشند.
۱۱- رانندگان بین شهری اصلح است از طریق ترمینالها و شرکت تعاونی تاکسیرانی اقدام به پذیرش مسافر نمایند و حتی المقدور از پذیرش مسافر در بین راه خودداری کنند.
احترام به قوانین راهنمایی رانندگی از کودکی
فرزندان ما پلیس های فردایند
 به فرزندان خود بیاموزیدکه:
۱- نام ، سن و شماره تلفن ، آدرس محل سکونت ، شهر و استان خود رایاد بگیرد
۲- چنانچه کودک شما دچار عقب ماندگی ذهنی است مشخصات ، آدرس محل سکونت و شماره تلفن تماس را بر روی قطعه کاغذی نوشته و در جای مناسبی همراه وی قرار دهید.
۳- هر وقتی که به تلفن جواب می دهد نگوید که در خانه تنهاست


فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 79

پس از ثبت دکمه خرید و تکمیل فرم خرید به درگاه بانکی متصل خواهید شد که پس از پرداخت موفق بانکی و بازگشت به همین صفحه می توانید فایل مورد نظر خورد را دانلود کنید. در ضمن لینک فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. لینک دانلود فایل به مدت 48 ساعت فعال خواهد بود.


مطالب مرتبط