صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی  »  دانلود مقاله شناسایی فرکانس رادیو – نقشه مسیر – RFID

دانلود مقاله شناسایی فرکانس رادیو – نقشه مسیر – RFID

دانلود مقاله شناسایی فرکانس رادیو نقشه مسیر RFID

در این مطلب از سایت وطن فایل دانلود مقاله شناسایی فرکانس رادیو نقشه مسیر RFID را به صورت فایل ورد و  قایل ویرایش برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده ایم که دارای ۳۰ صفحه می باشد که بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله شناسایی فرکانس رادیو نقشه مسیر RFID برای شما نمایش داده خواهد شد و همچنین لینک دانلود مقاله مورد نظر برای شما ایمیل خواهد شد.

شناسایی فرکانس رادیو – نقشه مسیر –  RFID
RFID چیست ؟ شناسایی فرکانس رادیو (RFID ) یک اصطلاح صفتی است که برای اشاره به فناوری های استفاده می شود که از امواج رادیو برای شناسایی اتوماتیک موارد خودی استفاده می کند رایج ترین روش شناسایی اشیاء با استفاده از R  FID ، ابزاری به نام فرستنده خودکار صوتی یا جواب دهنده صوتی است . اطلاعات شناسایی روی یک تراشه ضبط شده و آنتن این اطلاعات را به خواننده ها می فرستد ، خواننده امواج رادیویی خارج شده از جواب دهنده صوتی R FID را به شکل ترجمه می کند که بتواند ذخیره شده و در کامپیوتر هایی ارسال شود که از آن استفاده می کند .
جواب دهنده عمدتا در دو طبقه بندی موجود هستند – فعال و غیر فعال – یک جواب دهنده غیر فعال RFID اطلاعات شناسایی را در خودش نمی ریزد – خواننده ها باید مدار جواب دهنده ها را روشن کنند به شکلی که آنها بتوانند امواج رادیویی را با اطلاعات شناسایی خارج کنند – از طرف دیگر ، جواب دهنده های فعال با باتری خود مجهز شده اند تا مدار را تقویت کنند – آنها امواج شناسایی را در خود خارج کرده تا با خواننده ها ارتباط برقرار کنند .
برخی خواننده ها می توانند اطلاعات را روی این جواب دهنده ها هم بنویسند – این جواب دهنده ها با توانایی خوانش و نگارش برای کاربدهای متعدد سودمند هستند .

کاربردها

فناوری کاربردهای متعددی در ردیابی و امنیت شی دارد به کاربردها فقط توسط تخیل انسان محدود شده اند – مشهورترین کاربردها در مسیریابی محصول در زنجیره عرضه ، ردیابی امواج ، امنیت محصول ، امنیت کل دسترسی محدود شده به ساختمانها و شبکه ها ، ردیابی مواد خام و حرکت قطعات در یک واحد تولید کننده و در کارتهای کوچک پرداخت است .
این فناوری بسیار قدیمی بوده و بالغ است و تنها هزینه و تولید جواب دهنده ها است که به مقدار بسیار زیاد در سالهای اخیر کاهش یافته است – اقتصاد مقیاس هزینه این جواب دهنده ها را کاهش داده است به شکلی که اکنون مشاغل R   OI  آنها را توجیه می کنند .


تعداد صفحات : 30 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,