صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » علوم انسانی » حسابداری  »  دانلود مقاله سیستم های نوین انبارداری

دانلود مقاله سیستم های نوین انبارداری

دانلود مقاله سیستم های نوین انبارداری مقاله سیستم های خرید و انبارداری تحقیق سیستم خرید انبارداری مقاله سیستم انبارداری دانلود مقاله سیستم انبارداری مقاله سیستم خرید و انبارداری مقاله سیستم سفارشات خرید و انبارداری دانلود مقاله سیستم های نوین انبارداری دانلود مقاله سیستم های انبارداری مقاله در مورد سیستم انبارداری مقاله در مورد انبارداری مقاله درباره انبارداری

Storage systems new Paper

 

سیستم های نوین انبارداری

انبار به هر حمل و فضایی که بتوان در آن انواع مواد اولیه قابل مصرف در ساخت، انواع محصولات و یا محصولات ساخته شده و قابل فروش و یا کالاین نیم ساخته و انواع قطعات و لوازم یدکی و تجهیزات و ماشین آلات، ملزومات، ابزارآلات و هرگونه کالای مستعمل و غیرقابل استفاده و اسقاطی را در آن بطور منظم و سیستماتیک برای مدت معین و یا نامعلوم نگهداری نمود، اطلاق می شود.
انبارداری :
عبارتست از دریافت جنس یا کالا از خارج (از قسمتهای مختلف شرکت یا دیگران) و نگهداری آنها طبق نظم و اصولی که مُتضمن سهولت در تحویل دادن (صدور) و تحویل گرفتن (ورود) با صرف حداقل وقت و نیروی مورد نیاز باشد و رساندن اجناس و کالای مورد لزوم قسمت ها یا خریداران به آنها در حداقل و حداسرع وقت ممکن.
رفتار انبار و وظایف آن :
انبار بنا به نیاز همه قسمت ها، عموماً با تمام قسمت ها و کارکنان آن مدام در تماس و رابطه است. این رابطه و تماس چه در مورد تحویل دادن و گرفتن اجناس یا کالا و چه در مورد نگهداری حساب ها و مبادله اسناد و مدارک آنها، باید بر ضوابط معتدل و مجاز و رسمی و اداری مبتنی باشد نه مناسبات شخصی و دوستانه. یعنی آنچه در آن حکمنفرما خواهد بود اصول و سیستم اداری است نه رفتارهای دوستانه یا خصمانه که سبب کندی کار و ایجاد اشتباه و اختلاط می شود. در هر حال سیستم اداری بر مبنای دو نوع دستورالعمل کلی باید طی یادداشت کتبی به قسمت های ذی نفع ابلاغ و از آنها اجرای آن و مسئولیت در مقابل آن خواسته شود. مثل اجرای کاری با امضای یکی از سرپرستان یا خرید یا امضای شخص معین که طی دستورالعمل کلی به انبار، تحویل گیری و غیره ابلاغ خواهد شد.
در دستورالعمل روزمره که همان تصویب و امضاء کردن فرم ها می باشد باید ورود و صدور و نگهداری کالا یا اجناس از انبار طبق فرمهایی باشد که برای این کار تهیه و چاپ شده و در اختیار مسئولان قرار گرفته است.
فهرست

تعریف انبار و انبارداری

انبارداری

رفتار انبار و وظایف آن

وضع انبارها و از لحاظ حفاظتی

نکات ایمنی درباره انبار و انبارداری

طبقه بندی انبارها و نام گذاری آن

سازمان انبارها

مدیریت کارخانه

مدیر امور مالی

انبار محصولات

مدیر انبارها

وظایف مدیر انبارها

خصوصیات انبارداران

وظایف انبارداران

مسئولین ثبت کارتهای انبار (کاردکس نویسان)

وظایف کاردکس نویسان

انواع موجودی کالا

اصول و شرایط طبقه بندی موجودی کالا

سیستم های مختلف طبقه بندی موجودی کالا

برگ درخواست کالا از انبار

منبع


تعداد صفحات : 28 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود





هشتگ : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,