صفحه اصلی پرسش و پاسخ پشتیبانی تماس با ما
صفحه نخست  » مقاله » مدیریت و حسابداری  »  دانلود مقاله دیفرانسیل و مهندسی صنایع

دانلود مقاله دیفرانسیل و مهندسی صنایع

دانلود مقاله دیفرانسیل و مهندسی صنایع دانلود مقاله دیفرانسیل خودرو دانلود مقاله رله دیفرانسیل دانلود مقاله کاربرد معادلات دیفرانسیل دانلود مقاله انگلیسی مهندسی صنایع دانلود مقاله های مهندسی صنایع دانلود مقاله در مورد مهندسی صنایع دانلود مقاله علمی مهندسی صنایع

 –

Differential and Industrial Engineering

 –

دیفرانسیل و مهندسی صنایع
فهرست مطالب
معرفی رشته مهندسی صنایع و گرایشهای مربوطه در کارشناسی ارشد
تعریف‌ شناسی مهندسی صنایع
مهندسی (engineering)به چه معناست ؟
مهندسی صنایع را چگونه تعریف کنیم ؟
تعریف مهندسی صنایع را چگونه تفسیر کنیم ؟
نقش شبیه سازی در مهندسی فرایند
آشنایی با دیفرانسیل
صور مختلف معادلات دیفرانسیل
کاربردهای دیفرانسیل
هفتمین همایش معادلات دیفرانسیل و سیستم‌های دینامیکی در تبریز آغاز به کار کرد.
دیفرانسیل
جهت نیرو در دیفرانسیل خورشیدی
وظایف دیفرانسیل
معرفی رشته مهندسی صنایع و گرایشهای مربوطه در کارشناسی ارشد
مهندسی صنایع یکی از رشته‌های زیر مجموعه گروه مهندسی می‌باشد و مدت زمان تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی بطور متوسط چهار سال است. عموماً دو سال اول دوره به گذراندن دروس عمومی، علوم پایه، مهندسی مقدماتی و زبان انگلیسی اختصاص دارد و دو سال دوم بر روی دروس تخصصی تمرکز می‌یابد. در یک تعریف کلی می‌توان گفت:
مهندسی صنایع رشته‌ای است که با طراحی، بهبود و پیاده‌سازی سیستم‌‌های یکپارچه از افراد، مواد، اطلاعات، تجهیزات و انرژی مرتبط می‌باشد. این رشته بر پایه دانش تخصصی و تبحر در علوم ریاضی، طبیعی، اجتماعی و نیز قوانین و روش‌‌های تجزیه و تحلیل مهندسی و طراحی بنا شده است و می‌تواند به کمک این علوم و قوانین به تعیین، پیش‌بینی و ارزیابی نتایج حاصل از سیستم‌‌های یکپارچه بپردازد» هدف اصلی آموزش این رشته بهینه‌سازی و استانداردسازی کلیه سیستم‌‌ها اعم از تولیدی و خدماتی و در نهایت ارتقاء بهره‌وری است بطوریکه هر یک از دروس تخصصی این رشته تحصیلی در واقع وسیله‌ای مؤثر در راه استفاده مؤثر از منابع و تقلیل هزینه‌هاست. خوشبختانه رشته مهندسی صنایع در چند سال اخیر از اهمیت و موقعیت بالایی برخوردار گردیده است و اغلب فارغ‌التحصیلان این رشته به سرعت و سهولت جذب بازار کار می‌گردند. با توجه به روند رو به رشد تعداد فارغ‌التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی، ضرورت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته در جهت کسب جایگاه‌‌های برتر شغلی و آشنایی عمیقتر با دستاوردهای جدید مهندسی صنایع و در نهایت زمینه ورود به مقاطع بالاتر و حضور در عرصه‌های دانشگاهی، مضاعف گردیده است. و همین امر باعث افزایش رقابت می‌گردد. ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این رشته نه تنها برای مهندسین صنایع بلکه برای فارغ‌التحصیلان رشته‌های دیگر فنی- مهندسی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. چرا که موجبات ورود به عرصه‌های تخصصی و سیستمی‌را برای این فارغ‌التحصیلان فراهم می‌نماید. هم‌چنین تمامی دانشجویان در سایر رشته‌ها می‌توانند فرمول‌های محض تدریس شده را بصورت ابزاری مؤثر در حل مسائل و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، اقتصادی و صنعتی بکار بندند و زمینه‌های جذب مؤثرتر در بازار کار را برای خویش فراهم آورند.


تعداد صفحات : 37 | فرمت فایل : WORD

بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود